KROK 1. - Přihlášení / Registrace
Pro nákup není nutné být přihlášen, nicméně registrace má různé výhody i do budoucna např. dodatečné slevy, dárky.
a) V případě, že již máte u nás registraci, přihlašte se pomocí přihlašovacích údajů (přihlašovací jméno, heslo) v pravém horním rohu na domovské stránce. (foto umístění přihlašovací tabulky). Na mobilním zařízení pod ikonou panáčka.
b) v případě, že jste u nás poprvé, nevadí. Můžete se registrovat přímo na domovské stránce, nebo až po výběru dílů, v košíku.
>> KROK 2 - Výběr Vašich dílů (orientace na webu)
Výběr dílů v naší široké nabídce je rozložen do několika přehledně řazených sekcí.
Hledání je možné pomocí:
1. Fulltext vyhledávání v horní části obrazovky (hledání dle části názvu nebo ID kódu výrobku)
2. Vyber motocykl - Rolovací menu (kategorie, značka, model, rok nebo typ dílu) - pokud nevíte kategorii, stačí dle značky a modelů motocyklu. Jinak také Universální díly.
3. Vyhledávat dle sekcí (sport, oldtimer, naked, gp 125, 250...,příslušenství), čímž se dostanete do pokročilého filtru (2.obrázek níže), kde se dá vyhledat opravdu cokoliv velmi jednoduše - např. podle typu dílu , jako "příslušenství", "vrchní díl", "sedlo", nebo popř. fulltextu a modelu a značky motocyklu. event. jejich kombinací.
>> KROK 3 - Výběr dílu/dílů a detail produktu
Vyberte vámi požadovaný výrobek, po rozkliknutí se zobrazí detail produktu. V detail produktu lze sledovat tyto sekce:
- název a popis produktu vč. modelů, pro které je díl určen.
- galerie obrázků (samostatný díl i ukázka dílu na motocyklu)
- dostupné provedení výrobku je popsáno vpravo níže (liší se dle typu dílu, při zvolení daného provedení se zobrazí foto/popř. ilustrativní foto použitého materiálu)
- cena bez DPH. DPH bude napočítáno v košíku po vybrání destinace.
- počet kusů (možno přepsat)
- tlačítko KOUPIT (zařadí díl do nákupního košíku)
- ve spodních záložkách naleznete důležitý popis produkt, technickou specifikace, popis materiálů a instalaci.
V mezikroce (vyskakovací okno) po výběru dílu je možno zvolit tyto možnosti:
- dále nakupovat (pokračovat k výběru dalších dílů)
- zakoupit související díly - mohlo by se hodit
- přejít k objednávce - k pokladně
>> KROK 4 – Košík-rekapitulace vybraných dílů (košík krok 1)
- Nejprve vyberete destinaci kam zboží doručit pomocí rozbalovací roletky.
- V přehledu dílů jsou zobrazeny všechny vámi vybrané díly. Je zde možné upravit počet kusů, popřípadě díl z košíku odebrat. V košíku vidíte cenu všech vybraných položek (bez poštovného).
- vyberte způsob dopravy (je zde možno zvolit doručení přepravní společností, popřípadě osobní odběr) a vyberte.typ platy (Kartou, PAY-PAL, bankovní převod, popřípadě dobírka – platí pouze pro CZ a SK).
- Zanechte případnou poznámku, upřesnění apod.
- Při ukončení výběru dílu se přesuňte k dalšímu bodu – údaje pro doručení - zelený banner POKRAČOVAT
>> KROK 5 – Košík - údaje (košík krok 2)
- pokud nejste přihlášen a máte u nás registraci, můžete se přihlásit.
- výběr doručovací, fakturační adresy, fakturace na firmu i pro plátce DPH atd.
- rekapitulace ceny produktů
- Systém vám níže zobrazí finální cenu, vč. poštovného.
- Zatrhněte souhlas s VOP a popř. vstup do Newsletteru
- Po kontrole zvolte tlačítko OBJEDNAT, objednávka ta se odešle našemu týmu k zpracování.
- Na obrazovce se Vám ukáže potvrzení a rekapitulace objednávky, v případě zvolení platby předem, také platební údaje nebo odkaz na platební bránu.
V případě, že Vám systém nezpočítá poštovné např. díky povaze zboží, řiďte se pokyny, kterí Vám systém zahlásí a vyčkejte našeho kontaktu.
>> KROK 6 – emailové potvrzení objednávky
V momentě odeslání objednávky krok 5, systém automaticky zasílá potvrzení objednávky do emailu, poté pokaždé když náš tým upraví status objednávky.
Pokud je objednávka na vyřízení, tedy zaplacená nebo na dobírku, jde ke zpracování a je možné ji odeslat. Jedn. termíny doručení nebo výroby dílů najdete v nejčastějších dotazech FAQ.
Jakmile je zboží na expedici, posíláme info emailem popř. sms, nebo rovnou informaci o odeslání spolu s tracking linkem na dopravce.
,
>> KROK 7 - Emailové potvrzení objednávky
V době odeslání objednávky (košík krok č.3) systém automaticky odešle potvrzení objednávky e -mailem, poté pokaždé, když náš tým upraví stav objednávky.
Pokud je objednávka zaplacena, je zpracována automaticky a lze ji odeslat. Dodací lhůty pro odeslání nebo výrobní časy dílů najdete v nejčastějších dotazech (FAQ).
Jakmile je zboží nachystáno k expedici, zasíláme informace e -mailem nebo sms nebo díly přímo zasíláme spolu se sledovacím odkazem na přepravce.
>> KROK 8 - Platba
Pokud zvolíte online platbu: PAYPAL nebo KARTOU zaplaťte zeleným tlačítkem „PLATBA ONLINE“ a systém vás přesměruje na platební bránu.
Platba KARTOU nebo Paypal:
- Vyplňte správná data na kartě, zkontrolujte ještě jednou a zaplaťte zeleným tlačítkem „zaplatit“.
- Pokud chcete platbu z jakéhokoli důvodu zrušit (např. dodatečná objednávka a zamezení dvojité dopravy, příplatky za objednávku atd.), Použijte tlačítko „zrušit“.
Náš tým objednávku upraví a zašle vám nový odkaz na platbu s novou částkou.