Ducati 900,800,750,620 SS 1998-2003Vrchní díl racing - malý

Ducati 900,800,750,620 SS 1998 1999 2000 2001 2002 2003
Ducati 900,750 SS 1970 1971 1972 1973 1974 1975 1976 1977 1978
Ducati 1000 SS DS 2003 2004 2005 2006

Vyberte provedení

GFK - Sklolaminát
Performance

Kód: D9-1RM98-|G

Cena bez DPH : 2 767  (3 348  s DPH)

Kód: D9-1RM98-|P

Cena bez DPH : 6 640  (8 035  s DPH)

Vrchní díl racing - malý, GFK  Ducati 900SS 1998-Vrchní díl racing - malý
Vrchní díl racing - malý, GFK  Ducati 900SS 1998-
Vrchní díl racing - malý, GFK  Ducati 900SS 1998-
Vrchní díl racing - malý, GFK  Ducati 900SS 1998-
Díly motoforza Ducati 900SS 1998-, GFK

Závodní verze vrchního dílu kompatibilní jen s bočmími díly a olejovou vanou Motoforza

>>> proč Motoforza?

  • TOP kvalita prověřená seriály MotoGP, WSBK, IDM, IRC, TT
  • Perfektní pasování, flexibilita, výdrž
  • Několik vrstev Kevlar-Karbon výztuh pro extra výdrž
  • Hladký povrch vyhovující lakování, nepředvrtané otvory
  • Naše díly jsou mnohem lehčí a značně levnější než ABS originální díly

Materiály / provedení

Video

GFK - Sklolaminát

Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají převážně hladký povrch, jsou určeny pro lakýrnickou práci.
Více foto zde: >>>
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.

Video

Performance

 U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti a odolnosti proti otěru.Složení - Kevlar-carbon tkanina do bílého Gelcoatu. Toto provedení vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. Z pohledu ceny ekonomická varianta srovnatelná s carbonovými díly. Jsou lehčí než GFK díly. Vyrobeno pro lakování. Použitý materiál Kevlar-Karbon, Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice. U sedadel pro vyztužení Coremat. 
Proč provedení Performance? - Již z názvu díly pro vysoký výkon v poměru kvalita: cena: nízká váha. Pružnější, odolnější pro delší výdrž než GFK díly, cenově výhodnější než na trhu dražší karbonové díly. Váhou a funkčností srovnatelné s karbonovými díly.

Instalace

  • 6-8 (rychloupínacích) šroubů je potřeba ke spojení Vrchního dílu s bočními díly.
  • 10-12 (rychloupínacích) šroubů je potřeba ke spojení Vrchního dílu s bočními díly a olejovou vanou.
  • Naše kapotáže používají originální montážní úchyty a u většiny dílů jsou body pro navrtání děr pro montáž jasně naznačeny na jedn. dílech.
  • Díky navrženému designu a díky rozdělení kapotáže na méně dílů než u orig. ABS plastů značně jednodušší montáž.

Instalační návod, rady, tipy pro montáž naleznete zde >>>

Technická specifikace

  • Nízká váha, flexibilita, výdrž, díky spojení kompozitních materiálů a precizní ruční výrobě.
  • Několik vrstev Kevlar-Karbon výztuh pro extra výdrž.

  • Lze použít s originálním plexi

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

Abychom vám mohli web lépe přizpůsobit, uchováváme soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Potřebuji více informací