Novinka

Honda XBR 500 / UNI Polokapotáž - SET se světlem 5 3/4 palce

  • Honda XBR 500 1985-1989
  • Honda GB 500TT
  • Yamaha SR 500
  • Yamaha XS 400 500 650 750 850

Vyberte provedení

GFK - Sklolaminát
%Akce -17%
GFK - vč. kouřové plexi
%Výprodej -21%
Performance
%Akce -17%
Performance - vč. kouřové plexi
%Výprodej -21%

Kód: HXBR5-1RMCS|G

Původní cena: 10 348 

Cena bez DPH : 8 612  (10 420  s DPH)

Kód: HXBR5-1RMCS|GK

Původní cena: 10 865 

Cena bez DPH : 8 539  (10 332  s DPH)

Kód: HXBR5-1RMCS|P

Původní cena: 20 696 

Cena bez DPH : 17 222  (20 839  s DPH)

Kód: HXBR5-1RMCS|PK

Původní cena: 21 213 

Cena bez DPH : 16 672  (20 173  s DPH)

Honda XBR 500 / UNI Polokapotáž - SET se světlem 5 3/4 palce obsahuje:

  • Polokapotáž pro Oldtimer - veterány / cafe racer

  • Dodáváme v laminu s bílým gelcoatem pod lak

Vhodná pro různé modely:

  • Honda XBR 500 1985-1989
  • Honda GB 500TT
  • Yamaha SR 500
  • Yamaha XS 400 500 650 750 850
  • atd.

Rozměry : viz foto #7

Set obsahuje : 
1x Polokapotáž GFK+bílý gelcoat
1x Světlo 5 3/4 palce
1x Uchycení světlometu v kapotáži
1x Plexisklo čiré nebo lehce kouřové, předtvrtané , ořízlé
1x sadu plexi šroubů (černá)

>>>> proč Motoforza?

  • Krásné zpracování i zevnitř výrobku. Několik vrstev rohože a tkaniny prosyceny kvalitní pryskyřicí => výborná tuhost a flexibilita.
  • Hladký povrch vyhovující lakování, nepředvrtané otvory.
  • Většina z našich dílů jsou repliky vzácných originálních dílů ve vysoké kvalitě zpracování.

Instalace

Vzhledem k tomu, že se v převážné většině používá kapotáž na stavby a úpravy, je nutné kapotáž spasovat na moto a poté vyrobit držáky kapotáže.

Jak připevnit kapotu na Vaši motorku? Podívejte se na naše rady a tipy >>>

Technická specifikace

Typ dílu - polokapotáž ,        Umístění na motocyklu - v předu

Hladký povrch, nepředvrtané otvory.
Nedodáváme s držáky a šrouby.

  • Naše díly Oldtimer jsou standartně dodávány ze sklolaminátu (GFK), z několik vrstev rohože a tkaniny prosyceny kvalitní pryskyřicí => výborná tuhost a flexibilita.
  • Dále ve verzi Performance - Kevlar-Karbon v bílém gel-coatu. tato verze spojuje extra výdrž, flexibiltu a nízkou váhu.
  • UV stabilní bílý gelcoat může být u obou variant obroušen pod vodou, nastříkán plničem a stříkán barvou nebo obroušen pod vodou a stříkán v případě nouze.
  • Karbon - Některé díly zakázkově vyrábíme v Karbonu ve vysokém lesku, pro zvýraznění struktury Karbon tkaniny, bez nutnosti lakování.

Materiály / provedení

Video

GFK - Sklolaminát

Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají převážně hladký povrch, jsou určeny pro lakýrnickou práci.
Více foto zde: >>>
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.

Video

Performance

 U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti a odolnosti proti otěru.Složení - Kevlar-carbon tkanina do bílého Gelcoatu. Toto provedení vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. Z pohledu ceny ekonomická varianta srovnatelná s carbonovými díly. Jsou lehčí než GFK díly. Vyrobeno pro lakování. Použitý materiál Kevlar-Karbon, Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice. U sedadel pro vyztužení Coremat. 
Proč provedení Performance? - Již z názvu díly pro vysoký výkon v poměru kvalita: cena: nízká váha. Pružnější, odolnější pro delší výdrž než GFK díly, cenově výhodnější než na trhu dražší karbonové díly. Váhou a funkčností srovnatelné s karbonovými díly.

Video

GFK - vč. kouřové plexi

Kapotáž GFK sklolaminát + kouřové plexisklo. Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - Bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy ve vrstvách dle potřeby. Díly jsou pružné a mají hladký povrch, jsou určeny pro nalakování.
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.

Performance - vč. kouřové plexi

Performance kapotáž + lehce kouřové plexi. U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti a odolnosti proti otěru. Složení - Kevlar-carbon tkanina do bílého Gelcoatu. Toto provedení vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. Z pohledu ceny ekonomická varianta srovnatelná s carbonovými díly. Jsou lehčí než GFK díly. Použitý materiál Kevlar-Karbon, Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice.
Proč provedení Performance? - Již z názvu díly pro vysoký výkon v poměru kvalita: cena: nízká váha. Pružnější, odolnější pro delší výdrž než GFK díly, cenově výhodnější než na trhu dražší karbonové díly. Váhou a funkčností srovnatelné s karbonovými díly.

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

Abychom vám mohli web lépe přizpůsobit, uchováváme soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Potřebuji více informací