Díl se skládá ze 2 částí:
>>> proč Motoforza?
Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají převážně hladký povrch, jsou určeny pro lakýrnickou práci.
Více foto zde: >>>
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.
Složení - UV stabilní gelcoat - probarvený (černý RAL 9005), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Carbonem, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají hladký a vyleštěný povrch. Není nutno lakovat !
Více foto zde >>>
Proč GFK - probarvený sklolaminát? - Pěkné vyleštěné díly, pro ty co chtějí ušetřit za nalakování, pokud se jim hodí doplňek v černé barvě. Pokud díl trefí např. kamínky, zůstává díl na poškozeném místě černý.
Jednoduchá montáž
Díl se instaluje na originál držák budíku , přes dodaný vnitřní díl štítku. viz foto č.8
Pro uchycení vnitřního dílu se použijí originální šoruby nebo šrouby se závitem M6 s imbus hlavou.
Pro uchycení štítku a vnitřního dílu štítku dodáváme v balení šrouby M5.
POSTUP:
1. Rozdělíme dodaný štítek Motoforza a vnitřní díl pomocí na 2 kusy (povolíme 4 dodané šrouby)
2. Odinstalujeme budík otáčkoměru
3. Namontujeme vnitřní část štítku Motoforza na držák budíku pomocí dodaných 3ks šroubů imbus (viz fot č.8)
4. Namontujeme zpět budík otáčkoměru a zapojíme
5. Namontujeme zpět přední část - štítek pomocí dodaných 4 šroubů. (2 po stranách a 2 na vrcní straně)
Rozměry :
Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.