Spodní kryt sedla podběh Verze 2 (pro boční držák) Aprilia RSV4/R 2009-2020

Vyberte provedení

GFK - Sklolaminát
GFK Racing
Performance

Kód: A14-62|G

Cena bez DPH : 1 045  (1 265  s DPH)

Kód: A14-62|GR

Cena bez DPH : 1 359  (1 644  s DPH)

Kód: A14-62|P

Cena bez DPH : 2 508  (3 035  s DPH)

Spodní kryt sedla podběh Verze 2 (pro boční držák) Aprilia RSV4/R 2009-2020 obsahuje:

  • Držák baterie 1x Spodní kryt sedla podběh Verze 2 (pro boční držák) Aprilia RSV4/R 2009-2020
  • Držák baterie 1x Držák baterie
  • Pasuje k sedadlu ID:(A14-4R) a (A14-4R2)
     
  • Slouží k uzavření zadního dílu zespodu sedadla. 
     
  • Při použití bočního držáku na výfuk je nutné použít tento spodní kryt sedla v 2 ID: (A14-62) 
    (např. pro výfuky Akrapovic)

     
  • Zabraňuje pronikání vody a nečistot k elektroinstalaci.

Materiály / provedení

Video

GFK - Sklolaminát

Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají převážně hladký povrch, jsou určeny pro lakýrnickou práci.
Více foto zde: >>>
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.

Video

GFK Racing

Odlehčená verze GFK-sklolaminát. Toto provedení  vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti. Jsou lehčí než běžné GFK díly. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem nebo Corematem. Použitý materiál sklolaminát , Kevlar-Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice.
Proč GFK - sklolaminát Racing? - Pro všechny kdo chce snížit váhu na maximum. Váhou srovnatelné s carbonovými díly. Vhodné pro závodní týmy. Vyrobeny pro lakování.

Video

Performance

 U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti a odolnosti proti otěru.Složení - Kevlar-carbon tkanina do bílého Gelcoatu. Toto provedení vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. Z pohledu ceny ekonomická varianta srovnatelná s carbonovými díly. Jsou lehčí než GFK díly. Vyrobeno pro lakování. Použitý materiál Kevlar-Karbon, Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice. U sedadel pro vyztužení Coremat. 
Proč provedení Performance? - Již z názvu díly pro vysoký výkon v poměru kvalita: cena: nízká váha. Pružnější, odolnější pro delší výdrž než GFK díly, cenově výhodnější než na trhu dražší karbonové díly. Váhou a funkčností srovnatelné s karbonovými díly.

Instalace

  • K namontování spodního krytu sedla (podběhu) na sedadlo racing lze použít rychloupínací šrouby nebo klasické šrouby.
  • Při použití bočního držáku na výfuk je nutné použít tento spodní kryt sedla verze 2 ID: (A14-62) 
    (např. pro výfuky Akrapovic)

    Instalační návod, rady, tipy pro montáž naleznete zde >>>

Technická specifikace

Aprilia RSV4/R 2009-2014
Aprilia RSV4/R 2015-2016

  • Naše spodní kryty sedla jsou standartně dodávány ze sklolaminátu (GFK), z vrstvy rohože a tkaniny prosyceny kvalitní pryskyřicí => výborná tuhost a flexibilita.
  • Hladký povrch, nepředvrtané otvory. Kevlar-Karbonové výztuhy montážních úchytů zvyšující životnost těchto namáhaných míst.

Dodáváme v různých provedeních jako např.:

  1. GFK-sklolaminát
  2. GFK-Probarvený sklolaminát černý
  3. Karbon
  4. Kevlar-Karbon

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

Abychom vám mohli web lépe přizpůsobit, uchováváme soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Potřebuji více informací