SET - UNI Polokapotáž 125-250-350cc

Vyberte provedení

GFK - Sklolaminát
%Akce -17%
GFK - vč. kouřové plexi
%Akce -17%
Performance
%Akce -17%

Kód: OU-CSK125|G

Původní cena: 9 704 

Cena bez DPH : 8 075  (9 771  s DPH)

Kód: OU-CSK125|GK

Původní cena: 10 189 

Cena bez DPH : 8 479  (10 260  s DPH)

Kód: OU-CSK125|P

Původní cena: 14 555 

Cena bez DPH : 12 112  (14 656  s DPH)

  • SADA - UNI polokapotáž  125,250 (350)   60-80 léta

    rozměry obr. č.4
    D=  610mm - celková délka
    A=  280-340mm - variabilní šířka "uší" pro plexi
    C=  -délka uší k přední hraně kapotáže
    B=  - vnitřní šířka
    B2= 380-420mm variabilní šířka 
    V= 350mm - výška k hraně plexi
     
  • Set obsahuje
    1x Polokapotáž
    1x Světlo 4 1/2 
    1x Uchycení světlometu v kapotáži
    1x Plexisklo čiré, předtvrtané , ořízlé
    1x sadu plexi šroubů (černá)
     

Popis : 

  • Typ dílu - Polokapotáž ,    Umístění na motocyklu - vepředu
  • Vyrobeno z laminátu.
  • Naše díly Oldtimer jsou standartně dodávány v bílém gel-coatu (který může být obroušen pod vodou, nastříkán plničem a stříkán barvou nebo obroušen pod vodou a stříkán v případě nouze).
  • Hladký povrch, nepředvrtané otvory.
  • Většina z našich dílů jsou repliky vzácných originálních dílů ve vysoké kvalitě zpracování.

Materiály / provedení

Video

GFK - Sklolaminát

Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají převážně hladký povrch, jsou určeny pro lakýrnickou práci.
Více foto zde: >>>
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.

Video

Performance

 U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti a odolnosti proti otěru.Složení - Kevlar-carbon tkanina do bílého Gelcoatu. Toto provedení vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. Z pohledu ceny ekonomická varianta srovnatelná s carbonovými díly. Jsou lehčí než GFK díly. Vyrobeno pro lakování. Použitý materiál Kevlar-Karbon, Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice. U sedadel pro vyztužení Coremat. 
Proč provedení Performance? - Již z názvu díly pro vysoký výkon v poměru kvalita: cena: nízká váha. Pružnější, odolnější pro delší výdrž než GFK díly, cenově výhodnější než na trhu dražší karbonové díly. Váhou a funkčností srovnatelné s karbonovými díly.

Video

GFK - vč. kouřové plexi

Kapotáž GFK sklolaminát + kouřové plexisklo. Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - Bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy ve vrstvách dle potřeby. Díly jsou pružné a mají hladký povrch, jsou určeny pro nalakování.
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

Abychom vám mohli web lépe přizpůsobit, uchováváme soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Potřebuji více informací