SET - Polokapotáž - Laverda SFC 750-1200, Motoguzzi atd

Vyberte provedení

GFK - Sklolaminát
%Akce -10%
GFK - vč. kouřové plexi
%Akce -18%
Performance
%Akce -10%

Kód: OL750-CS1SM|G

Původní cena: 9 287 

Cena bez DPH : 8 358  (10 113  s DPH)

Kód: OL750-CS1SM|GK

Původní cena: 9 751 

Cena bez DPH : 8 007  (9 689  s DPH)

Kód: OL750-CS1SM|P

Původní cena: 13 930 

Cena bez DPH : 12 536  (15 169  s DPH)

  • Laverda SFC 750
  • Motoguzzi
  • UNIVERSAL
  • Více o obsahu Setu :
    1x Polokapotáž
    1x Světlo LTD 7"
    1x Uchycení světlometu v kapotáži
    1x Plexisklo, předtvrtané , ořízlé
    1x sadu plexi šroubů (černá)
     
  • Rozměry obr.č.  : 3
    D= 650mm - celková délka
    A=  410-430mm - variabilní šířka "uší" pro plexi
    C= mm - délka uší k přední hraně kapotáže
    B= mm - vnitřní šířka
    B2= cca 470-490mm - variabilní šířka

Popis : 

  • Typ dílu - Polokapotáž ,    Umístění na motocyklu - vepředu
  • Vyrobeno z laminátu.
  • Naše díly Oldtimer jsou standartně dodávány v bílém gel-coatu (který může být obroušen pod vodou, nastříkán plničem a stříkán barvou nebo obroušen pod vodou a stříkán v případě nouze).
  • Hladký povrch, nepředvrtané otvory.
  • Většina z našich dílů jsou repliky vzácných originálních dílů ve vysoké kvalitě zpracování. 

Materiály / provedení

Video

GFK - Sklolaminát

Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají převážně hladký povrch, jsou určeny pro lakýrnickou práci.
Více foto zde: >>>
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.

Video

Performance

 U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti a odolnosti proti otěru.Složení - Kevlar-carbon tkanina do bílého Gelcoatu. Toto provedení vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. Z pohledu ceny ekonomická varianta srovnatelná s carbonovými díly. Jsou lehčí než GFK díly. Vyrobeno pro lakování. Použitý materiál Kevlar-Karbon, Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice. U sedadel pro vyztužení Coremat. 
Proč provedení Performance? - Již z názvu díly pro vysoký výkon v poměru kvalita: cena: nízká váha. Pružnější, odolnější pro delší výdrž než GFK díly, cenově výhodnější než na trhu dražší karbonové díly. Váhou a funkčností srovnatelné s karbonovými díly.

Video

GFK - vč. kouřové plexi

Kapotáž GFK sklolaminát + kouřové plexisklo. Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - Bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy ve vrstvách dle potřeby. Díly jsou pružné a mají hladký povrch, jsou určeny pro nalakování.
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

Abychom vám mohli web lépe přizpůsobit, uchováváme soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Potřebuji více informací