Bimota BB1 Supermono 1995-1998Sedlo s krytem nádrže

Bimota BB1 Supermono 1995 1996 1997 1998

Vyberte provedení

GFK - Sklolaminát
GFK Racing
Performance

Kód: BS-4ON|G

Cena bez DPH : 9 560  (11 567  s DPH)

Kód: BS-4ON|GR

Cena bez DPH : 13 383  (16 193  s DPH)

Kód: BS-4ON|P

Cena bez DPH : 22 942  (27 760  s DPH)

Bimota BB BB1 1995-1998  Supermono - sedlo racing s krytem nádrže, GFKSedlo s krytem nádrže - POZOR na (nalepení špuntu plastelínou)
Bimota BB BB1 1995-1998  Supermono - sedlo racing s krytem nádrže, GFK
Carbon fairing Motoforza
Parts on the bike
Parts on the bike

Závodní sedlo pro nalepení závodní pěny
 

>>>> proč Motoforza?

  • TOP kvalita prověřená seriály MotoGP, WSBK, IDM, IRC, TT
  • Perfektní pasování, flexibilita, výdrž
  • Několik vrstev Kevlar-Karbon výztuh pro extra výdrž
  • Hladký povrch vyhovující lakování, nepředvrtané otvory.
  • Naše díly jsou mnohem lehčí a značně levnější než ABS orig. díly

Materiály / provedení

Video

GFK - Sklolaminát

Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají převážně hladký povrch, jsou určeny pro lakýrnickou práci.
Více foto zde: >>>
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.

Video

GFK Racing

Odlehčená verze GFK-sklolaminát. Toto provedení  vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti. Jsou lehčí než běžné GFK díly. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem nebo Corematem. Použitý materiál sklolaminát , Kevlar-Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice.
Proč GFK - sklolaminát Racing? - Pro všechny kdo chce snížit váhu na maximum. Váhou srovnatelné s carbonovými díly. Vhodné pro závodní týmy. Vyrobeny pro lakování.

Video

Performance

 U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti a odolnosti proti otěru.Složení - Kevlar-carbon tkanina do bílého Gelcoatu. Toto provedení vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. Z pohledu ceny ekonomická varianta srovnatelná s carbonovými díly. Jsou lehčí než GFK díly. Vyrobeno pro lakování. Použitý materiál Kevlar-Karbon, Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice. U sedadel pro vyztužení Coremat. 
Proč provedení Performance? - Již z názvu díly pro vysoký výkon v poměru kvalita: cena: nízká váha. Pružnější, odolnější pro delší výdrž než GFK díly, cenově výhodnější než na trhu dražší karbonové díly. Váhou a funkčností srovnatelné s karbonovými díly.

Instalace

K namontování spodního krytu sedla (podběhu) na sedadlo racing lze použít rychloupínací šrouby nebo klasické šroub

Instalační návod, rady, tipy pro montáž naleznete zde >>>

Technická specifikace

Sedlo pro nalepení pěny na sedlo

  1. Umožňuje jezdci mít nižší těžiště při jízdě a tím zvyšuje jeho výkon.
  2. Extra Kevlar-Karbonové výztuhy - namáhaných a montážních míst.
  3. Speciální vyztužení Corematem zespod sedadla pro větší pevnost a výdrž výrobku

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

Abychom vám mohli web lépe přizpůsobit, uchováváme soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Potřebuji více informací