např.
Jawa 250,350cc 2-cyl. 2-cycle 1974 "šoupátko"
Maxton
Rotax
Armstrong
Sparton 500
Yamaha
Laverda Universal
Moto Guzzi Lemans 1-3 76-88
Moto Guzzi Moto Guzzi Universal
Rozměry : viz foto #6-7
>>>> proč Motoforza?
Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají převážně hladký povrch, jsou určeny pro lakýrnickou práci.
Více foto zde: >>>
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.
U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti a odolnosti proti otěru.Složení - Kevlar-carbon tkanina do bílého Gelcoatu. Toto provedení vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. Z pohledu ceny ekonomická varianta srovnatelná s carbonovými díly. Jsou lehčí než GFK díly. Vyrobeno pro lakování. Použitý materiál Kevlar-Karbon, Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice. U sedadel pro vyztužení Coremat.
Proč provedení Performance? - Již z názvu díly pro vysoký výkon v poměru kvalita: cena: nízká váha. Pružnější, odolnější pro delší výdrž než GFK díly, cenově výhodnější než na trhu dražší karbonové díly. Váhou a funkčností srovnatelné s karbonovými díly.
Vzhledem k tomu, že se v převážné většině používá sedlo na stavby a úpravy, je nutné kapotáž spasovat na moto a poté vyrobit držáky sedla.
Typ dílu - Sedlo (zadní díl), Umístění na motocyklu - vzadu
Hladký povrch, nepředvrtané otvory.
Nedodáváme s držáky a šrouby.
Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.