Sedlo - Jawa Maxton, Yamaha , Rotax, Laverda, Motoguzzi, Armstrong, Sparton 500

Vyberte provedení

GFK - Sklolaminát
%Akce -10%
Performance

Kód: OJU74-S|G

Původní cena: 2 396 

Cena bez DPH : 2 156  (2 609  s DPH)

Kód: OJU74-S|P

Původní cena: 5 750 

Cena bez DPH : 5 174  (6 261  s DPH)

  • Sedlo pro oldtimer - veterány / cafe racer pro nalepení gumy nebo potažení kůží (koženkou).
  • Vhodné pro různé modely

např.
Jawa 250,350cc 2-cyl. 2-cycle 1974 "šoupátko"
Maxton
Rotax
Armstrong
Sparton 500
Yamaha
Laverda Universal
Moto Guzzi Lemans 1-3 76-88
Moto Guzzi Moto Guzzi Universal

Rozměry : viz foto #6-7

>>>> proč Motoforza?

  • Krásné zpracování i zevnitř výrobku. Několik vrstev rohože a tkaniny prosyceny kvalitní pryskyřicí => výborná tuhost a flexibilita.
  • Hladký povrch vyhovující lakování, nepředvrtané otvory.
  • Většina z našich dílů jsou repliky vzácných originálních dílů ve vysoké kvalitě zpracování.

Materiály / provedení

Video

GFK - Sklolaminát

Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají převážně hladký povrch, jsou určeny pro lakýrnickou práci.
Více foto zde: >>>
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.

Video

Performance

 U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti a odolnosti proti otěru.Složení - Kevlar-carbon tkanina do bílého Gelcoatu. Toto provedení vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. Z pohledu ceny ekonomická varianta srovnatelná s carbonovými díly. Jsou lehčí než GFK díly. Vyrobeno pro lakování. Použitý materiál Kevlar-Karbon, Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice. U sedadel pro vyztužení Coremat. 
Proč provedení Performance? - Již z názvu díly pro vysoký výkon v poměru kvalita: cena: nízká váha. Pružnější, odolnější pro delší výdrž než GFK díly, cenově výhodnější než na trhu dražší karbonové díly. Váhou a funkčností srovnatelné s karbonovými díly.

Instalace

Vzhledem k tomu, že se v převážné většině používá sedlo na stavby a úpravy, je nutné kapotáž spasovat na moto a poté vyrobit držáky sedla.

Instalační návod, rady, tipy pro montáž naleznete zde >>>

Technická specifikace

Typ dílu - Sedlo (zadní díl),       Umístění na motocyklu - vzadu

Hladký povrch, nepředvrtané otvory.
Nedodáváme s držáky a šrouby.

  • Naše díly Oldtimer jsou standartně dodávány ze sklolaminátu (GFK), z několik vrstev rohože a tkaniny prosyceny kvalitní pryskyřicí => výborná tuhost a flexibilita.
  • Dále ve verzi Performance - Kevlar-Karbon v bílém gel-coatu. tato verze spojuje extra výdrž, flexibiltu a nízkou váhu.
  • UV stabilní bílý gelcoat může být u obou variant obroušen pod vodou, nastříkán plničem a stříkán barvou nebo obroušen pod vodou a stříkán v případě nouze.
  • Karbon - Některé díly zakázkově vyrábíme v Karbonu ve vysokém lesku, pro zvýraznění struktury Karbon tkaniny, bez nutnosti lakování.

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

Abychom vám mohli web lépe přizpůsobit, uchováváme soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Potřebuji více informací