Aprilia RSV4/R Factory 2009-2014Sedlo - GFK Polster pro nalepení gumy

Aprilia RSV4/R Factory 2009 2010 2011 2012 2013 2014

Vyberte provedení

GFK - Sklolaminát
GFK - Probarvený černý
Performance

Kód: A14-4OP|G

Cena bez DPH : 1 364  (1 650  s DPH)

Kód: A14-4OP|GB

Cena bez DPH : 2 181  (2 639  s DPH)

Kód: A14-4OP|P

Cena bez DPH : 3 272  (3 959  s DPH)

  • Laminátová náhražka originálního polsteru pro nalepení pěny.

>>>> proč Motoforza?

  • Krásné zpracování i zevnitř výrobku. Několik vrstev rohože a tkaniny prosyceny kvalitní pryskyřicí => výborná tuhost a flexibilita.
  • Hladký povrch vyhovující lakování, nepředvrtané otvory.
  • Většina z našich dílů jsou repliky vzácných originálních dílů ve vysoké kvalitě zpracování.

Materiály / provedení

Video

GFK - Sklolaminát

Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají převážně hladký povrch, jsou určeny pro lakýrnickou práci.
Více foto zde: >>>
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.

Video

GFK - Probarvený černý

 Složení - UV stabilní gelcoat - probarvený (černý RAL 9005), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Carbonem, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají hladký a vyleštěný povrch. Není nutno lakovat !
Více foto zde >>>
Proč GFK - probarvený sklolaminát? - Pěkné vyleštěné díly, pro ty co chtějí ušetřit za nalakování, pokud se jim hodí doplňek v černé barvě. Pokud díl trefí např. kamínky, zůstává díl na poškozeném místě černý.

Video

Performance

 U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti a odolnosti proti otěru.Složení - Kevlar-carbon tkanina do bílého Gelcoatu. Toto provedení vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. Z pohledu ceny ekonomická varianta srovnatelná s carbonovými díly. Jsou lehčí než GFK díly. Vyrobeno pro lakování. Použitý materiál Kevlar-Karbon, Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice. U sedadel pro vyztužení Coremat. 
Proč provedení Performance? - Již z názvu díly pro vysoký výkon v poměru kvalita: cena: nízká váha. Pružnější, odolnější pro delší výdrž než GFK díly, cenově výhodnější než na trhu dražší karbonové díly. Váhou a funkčností srovnatelné s karbonovými díly.

Instalace

Instalace GFK polsteru se provádí na originální úchyty podsedlového rámu nebo na výztuhu sedla Motoforza.

Instalační návod, rady, tipy pro montáž naleznete zde >>>

Technická specifikace

Výhody tohoto dílu:

  1. Snadnější demontáž - povolením 3 šroubů. Není nutno demontovat celý zadní díl.
  2. Snadnější a rychlejší přístup k baterii a elektroinstalaci. A díky tomu, že se nemusí demontovat celá zadní část sedla se značně zvyšuje životnost zadního dílu.
  3. Při pádu motocyklu, úspora financí. Většinou se zadní část ulomí. GFK polster zůstává na motocyklu. samotná zadní část je levnější než celý zadní díl.
  4. Nevyhovuje Vám, již verze nalepené gumy na sedlo, nebo je poničená? Vyměnte ji aniž by jste museli celý zadní díl znovu lakovat.
  5. Mírně zvyšuje posez na motocyklu.
  6. Tento systém používají týmy z "World SBK"

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

Abychom vám mohli web lépe přizpůsobit, uchováváme soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Potřebuji více informací