Avon 250,350 1967-1968Rickman Metisse,Matschless G50 -Avon-Dunstall-Norton-BSA-Triumph- Vrchní díl Original Road - Cestovní

Avon 250,350 1967 1968
Ducati GT 1000 Classic 2004 2005 2006 2007 2008 2009
Dunstall Norton 750 1966 1967 1968 1969 1970 1971 1972 1973 1974 1975
Greeves 250,350 Silverstone 1962 1963 1964 1965 1966 1967 1968 1969
Rickman Metisse<

Vyberte provedení

GFK - Sklolaminát
Performance

Kód: ORI-1SM|G

Cena bez DPH : 3 190  (3 860  s DPH)

Kód: ORI-1SM|P

Cena bez DPH : 7 656  (9 264  s DPH)

  • Vrchní díl pro Oldtimer - veterány / cafe racer
  • Tento díl pasuje ke spodnímu dílu Motoforza ID: (ORI-2S)

Rozměry : viz foto #5

>>>> proč Motoforza?

  • Krásné zpracování i zevnitř výrobku. Několik vrstev rohože a tkaniny prosyceny kvalitní pryskyřicí => výborná tuhost a flexibilita.
  • Hladký povrch vyhovující lakování, nepředvrtané otvory.
  • Většina z našich dílů jsou repliky vzácných originálních dílů ve vysoké kvalitě zpracování.

Materiály / provedení

Video

GFK - Sklolaminát

Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají převážně hladký povrch, jsou určeny pro lakýrnickou práci.
Více foto zde: >>>
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.

Video

Performance

 U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti a odolnosti proti otěru.Složení - Kevlar-carbon tkanina do bílého Gelcoatu. Toto provedení vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. Z pohledu ceny ekonomická varianta srovnatelná s carbonovými díly. Jsou lehčí než GFK díly. Vyrobeno pro lakování. Použitý materiál Kevlar-Karbon, Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice. U sedadel pro vyztužení Coremat. 
Proč provedení Performance? - Již z názvu díly pro vysoký výkon v poměru kvalita: cena: nízká váha. Pružnější, odolnější pro delší výdrž než GFK díly, cenově výhodnější než na trhu dražší karbonové díly. Váhou a funkčností srovnatelné s karbonovými díly.

Instalace

Vzhledem k tomu, že se v převážné většině používá kapotáž na stavby a úpravy, je nutné kapotáž spasovat na moto a poté vyrobit držáky kapotáže.

Instalační návod, rady, tipy pro montáž naleznete zde >>>

>

Technická specifikace

Typ dílu - vrchní díl,      Umístění na motocyklu - v předu nahoře

Hladký povrch, nepředvrtané otvory.
Nedodáváme s držáky a šrouby.

  • Naše díly Oldtimer jsou standartně dodávány ze sklolaminátu (GFK), z několik vrstev rohože a tkaniny prosyceny kvalitní pryskyřicí => výborná tuhost a flexibilita.
  • UV stabilní bílý gelcoat může být u obou variant obroušen pod vodou, nastříkán plničem a stříkán barvou nebo obroušen pod vodou a stříkán v případě nouze.
  • Karbon - Některé díly zakázkově vyrábíme v Karbonu ve vysokém lesku, pro zvýraznění struktury Karbon tkaniny, bez nutnosti lakování.

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

Abychom vám mohli web lépe přizpůsobit, uchováváme soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Potřebuji více informací