Značka: | PBS Rivale GP SP2 |
---|---|
Motor: | 160cc |
Díly: | Kompletní kapotáže Motoforza |
Rok: | 2024 |
Web: | www.mv69.cz |
Nově připravovaný projekt 2023/24 je tu.
Je nám ctí být součástí a spolupracovat na novém modelu motorky typu MINI GP - PBS Rivale GP SP2, společně s firmou Motor Village 69 (CZ) a PBS Pitbikeshop (IT) v podobě našeho vlastního designu kapot pro tento italsko-český stroj. Tento projekt jsme představili 1.3.24 na výstavě Motosalon v Brně.
Věříme, že touto cestou podpoříme celou řadu nejen mladých nadějí v jejich sportovní kariéře nejen v České republice.
Váš tým Motoforza - S námi jedete Lépe
Značka: | KTM RC8C |
---|---|
Motor: | 890 Duke R, 94kw, |
Díly: | Kompletní kapotáže Motoforza |
Rok: | 2021-2024 |
Hrdě představujeme náš TOP projekt roku 2021. Vyrábíme a dodáváme kapoty na tuto novou krásku KTM RC8C.
Jsme velmi rádi za projevenou důvěru a spokojenost továren KTM a Krämer Motorcycles s našimi výrobky o čemž svědčí několik dalších projektů v řadě.
Naše spolupráce s KTM započala právě s předchůdcem, jmenovcem, superbike KTM RC8 již v roce 2008. Od té doby jsme připravili díly na 9 modelů. Tento je 10. a tedy jubilejní. Právě na naše 30.výročí od založení firmy.
Máme rádi výzvy. I díky takovým projektům, jako je tento, posouváme kvalitu našich výrobků výše a stejně kvalitní díly dodáváme pro Vás, naše zákazníky !
Váš tým Motoforza
Tým: | KMC - Krämer Motorcycle |
---|---|
Motocykl: | HKR Moto2 - GP2 R |
Rok | 2019- |
Motor | KTM 890cc inline 2-cyl 2020 |
Web: | www.kraemer-motorcycles.com |
GP2-R –je další level a logické rozšíření portfolia motocyklů Krämer. Stejně jako silný jednoválec „HKR EVO2“ byl dvouválcový model vyvinut a postaven výhradně pro použití na závodní dráze. Radikální, přesto vysoce ovladatelný, srovnatelný s motocykly MotoGP - Moto2. S výkonem 130 k, točivým momentem 100 Nm a hmotností pouhých 140 kg představuje GP2R velkolepou jízdní dynamiku, aniž by byla nad síly jedzce. Ideální pro nejintenzivnější požitek na závodní dráze a pro love časů na jedno kolo !
Model: | Honda CRX II. gen 1989-1991, ED9 |
---|---|
Pilot: | Zdeněk Sýkora |
Motor: | 1,6L VTEC 1991 , upravený 200HP/ 1,8L VTEC KILLER - 230HP |
Sezona/ Třída: | 2019,2021 / Carbonia CUP, SOP, A7 2000cc |
Představení projektu | 2019 |
Tým/ Web: | SFORZA RACING / WWW.SFORZA-RACING.NET |
Vyšší level GT AERO našeho speciálu Honda CRX.
Tato originální stavba CRX osazená premiovými a originálními komponenty je provázena s nadšením pro motorsport a bezmeznou vůlí vytvořit něco originálního, speciálního.
Motoforza připravila celý bodykit v TOP provedení Performance, které můžete objednávat i u celé řady našich produktů. Celý bodykit je unikátní a jediný svého druhu na světě !
Skládá se z předního a zadního spoileru, předních a zadní rozšířených blatníků, zadního čela, prahů. Celé doplněno o Carbonové díly jako spodní podlaha, vnitřní tunel a palubní deska, podlaha pod pedály, zrcátka, airbox pro přímé sání.
Tým startuje v seriálu Carbonia Cup ve třídě A7 speciálně upravených vozu do 2000cc, v roce 2021 vybojoval celkově 2.místo v šampionátě a také vyzkoušel domácí závod Histo Cupu v Brně.
Motocykl: | Jawa 350 OHC Special |
---|---|
Web: | jawa.eu |
Představení projektu: | 2017/2018 |
Naše Firma byla vybrána, aby se podílela na tomto projektu a těší nás, že v minulosti tolik zvučná Jawa opět ožívá na světové scéně.
Motocykly JAWA 350 jsou naší tradiční objemovou kategorií. Proto se snaží Jawa v tomto směru udržovat jednotné standardy, na které jsou jejich věrní zákazníci u této kategorie zvyklí. Modelovou řadu klasické třistapadesátky nyní nabízí ve dvoudobé i čtyřdobé verzi.
JAWA 350 OHC – design vychází z motocyklu JAWA 350, typ 634, který byl sériově vyráběn v 70. a 80. letech minulého století, genetické prvky jako je například výfuk tvarově navazuje na řadu čtyřdobých motocyklů např. JAWA 500 OHC.
JAWA 350 OHC Special – design tohoto motocyklu vychází z tradiční stavby silničních závodních motocyklů JAWA z přelomu 50. a 60. let minulého století a zařazuje se tak do kategorie Café Racer. Motocykl JAWA 350 OHC Special určitě ocení milovníci slavné motocyklové éry Františka Šťastného, Gustava Havla a ostatních tehdejších motocyklových velikánů.
Model: | GTS 1974 |
---|---|
Majitel: | Zdenek Sykora sen. |
Engine: | Bennett racing 427P, 7,2L - 720HP |
Stavba: | 2000-2017 |
Design úprav | Motoforza - Zdenek Sykora sen. |
INFO | Nyní na prodej ! |
Vůz s historíí, několikrát účast EECE Homo- Šternberk závodů do vrchu v letech 1979-1980, výsledky v první třetině startovního pole, které čítalo přes 130 jezdců mezi fomulemi 2, GT vozy "placky" atd.
Unikátní stavba po kompletní renovaci, unikátní designové úpravy z dílny Motoforza. Tento ojedinělý design Motoforza mezi Panterami vyniká 2x2- pevnými světlomety, předním spoilerem s carbon lyžinou, odlehčené šípovité zadní křídlo GTS, originálními náběhy a výdechy na stranách vozu a dveřích, výdechy na kapotě, celkové rozšířenou karoserií, zadní plexi kufru na zakázku, výfuky na zakázku.
Jedná se tedy o jedinečnou úpravu Pantery GTS na světě- sběratelský kousek.
Top komponenty jako Bennet racing 427P/R 7,0L 720HP, Willwood, Racing chladič, 7-vrstvý lak (červeno-rudá metalíza), Barva interiéru - kávová kůže.
Model: | Honda CRX II. gen 1989-1991, ED9 |
---|---|
Pilot: | Zdeněk Sýkora |
Motor: | 1,6L VTEC 1991 , upravený 200HP |
Sezona/ Třída: | 2017 / Carbonia CUP, SOP, 1600cc |
Tým | SFORZA RACING |
Web: | WWW.SFORZARACING.COM |
Projekt závodního CRX vznikal několik let, nejdříve jen jako klukovský sen, ale díky nezlomné vůli se pomalu, ale jistě, stával skutečností.
Tato originální stavba CRX osazená premiovými a originálními komponenty je provázena s nadšením pro motorsport a bezmeznou vůlí vytvořit něco originálního, speciálního.
Za cíle si klademe sbírat cenné zkušenosti na evropských okruzích ve třídě do 1600ccm s těmi nejvyššími ambicemi. Potrápit mimo sebe také silnější a novější auta. Sezóna 2017, kde jsme startovali v pravidelně v SOP a v polovině závodů Carbonia cup je úspěšně za námi.
Za tým SFORZA RACING: Po přestávce a kompletním přepracování vozu v 2018 chceme startovat v sezóně 2019 pravidelně v různých podnicích. Jako Carbonia Cup, SOP, Histocup, Brno Revival - festival rychlosti mezi pavilony, auto představit na jarní a podzimní Motortechně. Možná přibude také závod do vrchu, uvidíme jaký bude kalendář závodů 2019, tak abych nás bylo vidět co nejvíce. Držte palce !
Motoforza připravila mix Carbonových a Kevlar Carbonových dílů Performance. Přední a zadní spoiler, prahy s ližinami, carbon šibr s náfukem, carbon kapotu, carbonový tunel a palubní desku, což jsou jediné tohoto druhu na světě.
Piloti: |
Karel Hanika |
---|---|
Motocykl: | BMW S1000RR 2015-2018 |
Pro třídu / Sezóna: | EWC Superbike 2017-2018 |
Web: | www.IVRBMWCSEU.cz |
Pokračování spolupráce v Mistrovství světa vytrvalostních závodů EWC s týmem IVRacing.
Testování našich dílů v provedení GFK-sklolaminát, Performance v nejtěžších podmínkách závodů.
Piloti: | Lukáš Pešek Martin Choy Roland Resch |
---|---|
Motocykl: | BMW S1000RR 2015-16 |
Pro třídu / Sezóna: | EWC Superbike 2016 |
Web: | www.IVRBMWCSEU.cz |
Vstup do Mistrovství světa vytrvalostních závodů EWC s týmem IVRacing.
Testování našich dílů v provedení GFK-sklolaminát, Performance v nejtěžších podmínkách závodů.
Projekt byl představen na výstavě Motosalon 2016 v Brně.
Motocykl: | Kawasaki ZRX 1200R |
---|---|
Majitel: | Ladislav Škoda |
Kde jste mohli motocykl vidět? | EICMA 2015, Motosalon 2016, Industrila Fair Brno |
Více info: | Motocykl, Motorkáři, |
Představení projektu: | 2015 |
Exkluzivní stavba Kawasaki ZRX1200R předního průmyslového designéra Ladislava Škody, který spojuje myšlenku v duchu oldschool 80.let s novou formou high-tech technologií. Výsledkem je tedy ZXR1200R – motocykl, který se svým designem záměrně trochu vyhýbá populární vlně café racerů. Ladný design, motocykl osazen premiovými komponenty. Naše firma přispěla výrobou speciální laminátové nádrže a carbonovým předním blatníkem. Laďa předvedl precizní práci, motorka má své srdce ! Doufáme, že Laďa nezůstane jen u jedné přestavby.
Tým: | Medek Racing Team |
---|---|
Motocykl: | Suzuki GS1000 , kapotáž Yamaha OW32/34 78 Motoforza |
Třída / Sezóna: | Sidecar ME 2014/2015 |
Nejlepší umístění: | ME 1.místo celkově 2015, JPHZM ČR 2.místo Hořice 2014 |
Jezdci: | Miroslav Medek nar.15.11 1976 spolujezdec: Odřej Kopecký nahradni spolujezdec Lukáš Petrla |
Sidecar 1978 s motorem suzuki gs1000 . Švýcarský podvozek stavěný pro mistrovství světa. Kapotáž jsme vyrobili v ultralehkém provedení K-K Performance, kde jsme dokázali neuvěřitlnou váhovou redukci o cca 35Kg oproti původní originální kapotáži.
Posádka plánuje v roce 2016 absolvovat Mistrovství Německa a zúčastnit se legendárního závodu na Mannu.
Tým: | KMC - Kramer Motorcycle |
---|---|
Motocykl: | HKR Supermono Evo 2 |
Motor: | KTM 690cc MY 2020 |
Nejlepší umístění: | 1. místo v šampionátě, vítěz všech závodů. |
Třída / Sezóna: | TNT Cup / 2015 |
Web: | www.kraemer-motorcycles.com |
na Motocykl: | KTM |
---|---|
na Modely: | RC 390, Duke 690, Superduke 1290 |
Třída / Sezóna: | RC390 cup, Duke 690 Junior cup, Superduke cup / 2012-2014 |
Po projektech s továrnou KTM na modelu RC8 a RC8/R Track Edition, jsme se podíleli na dalších modelech a dílech pro cupové závodění. Jednalo se např. o KTM 690 Junior CUP, KTM RC 390 cup.
Z dílů jsou to:
- Duke 690 závodní 2.dílná maska, spodní uzavřený díl vč. termo fólie, vodicí ploutev řetězu.
- Superduke 1290 opět 2-dílná závodní maska, kryt sedla a sedlo GFK polster.
- RC390 spodní uzavřený klín vč. fólie, sedadlo racing pro nalepení gumy.
Vše dodáváno v letech 2013-2014 (2015) ve špičkové kvalitě, tak jak je nám vlastní.
Třída: | V-twin - dvouválcové motocykly o objemu do 650cc Lightweight TT - Isle of Man |
---|---|
Pro Motocykl: | Kawasaki ER6 2006-08 (2010-) |
Třída / Sezona: | Supertwin 2012-po současnost |
Tento projekt byl věnován požadavku připravit vhodnou aerodynamickou a subtilní kapotáž pro třídu Supertwin, bez nutnosti úprav a tím pádem snadné instalace.
Věnovali jsme návrhům zvláštní péči, také proto, že od začátku bylo zřejmé, že stroj sedlaný Michalem Indi Dokoupilem v týmu Motopoint se bude účastnit také legenádrního závodu TT na ostrově Man. Byla to pro nás další výzva ! V zimních měsících r.2013-2014, po 2 měsících práce vznikl moderní design 2-dílné kapotáže s upraveným zadním dílem s Hondy CBR 1000 09- HRC.
S hrdostí lze konstatovat, že na poli Supertwin je to bezkonkurenčně nejhezčí motorka i v celosvětovém měřítku a budí pozornost nejen na TT Isle of Man. Tuto kapotáž lze samozřejmě zakoupit na našem eshopu. Na sezonu 2016 plánujeme další úpravy a např. speciální verzi vrchního dílu vyvinutou s týmem Motopoint přímo pro dlouhé rovinky na TT.
Cup: | Supertwin Cup CZ |
---|---|
Motocykly V-twin: | Kawasaki ER6, Hysoung GT 650, Honda GT 650 Hawk, Yamaha MT 07, Suzuki SFV 650 Gladius, Suzuki SV 650 |
Třída: | Dvouválcové motocykly do 650 ccm |
Motoforza podpora od | r.2012 po současnost |
V Česku se jede od roku 2012 třída s názvem SUPERTWIN (V- Twin) určená pro dvouválcové motocykly do 650 ccm. Po vzoru jiných zemí se tedy naskýtá možnost závodit za relativné příznivé peníze. S touto myšlenkou přišel Michal Indi Dokoupil, kterého Twiny poblouznily během jeho působení na britských ostrovech. Již na přelomu roku 2011/12, když bylo pořádání této třídy v plenkách a k realizaci bylo občas hodně daleko, jsme řekli jednoznačně "Ano, chceme být opět u toho, pokud tu vznikne nová třída a další možnost pro bikery jak si zazávodit". Podobně jako v r. 2006, kdy startovalo např. C.E.C.
Po jednání s představiteli ČSMS se MOTOFORZA podílela na této akci jako sponzor v roce 2012 a v současnosti nadále podporuje jezdce přihlášené do této třídy výraznými slevami na GFK laminátové kapotáže až -30% + slevy na další příslušenství při prvním nákupu.
V následujících rocích se můžete těšit opět na naši podporu. Zůstáváme v závodění s vámi !!! Pro nováčky opět platí až 30% sleva. Při dalších nákupech podpoříme jedzce slevou 25% na GFK díl a 10% na carbonové produkty.
Za těch několik sezón jsme postupně k první vlaštovce kapot na twiny, což byla kapotáž pro Suzuki SV 650 03-12 přídali celou řadu dílů vhodnou pro další vhodné stroje do této třídy.
Jedná se např. o díly Yamaha MT 07, Suzuki SFV 650 Gladius, Hysoung GT650, Honda NT 650 Hawk, no a samozřejmě Kawasaki ER6, které jsme věnovali zvláštní péči , vytvořili pro Indiho a tým Motopoint novou celokapotáž našeho designu a na poli Supertwin je to bezkonkurenčně nejhezčí motorka v celosvětovém měřítku a budí pozornost také na TT Isle of Man. Tuto kapotáž lze samozřejmě zakoupit na našem eshopu.
Vzhledem k volnosti v úpravách je samozřejmě možnost experimentovat a na motocykll naladit kapoty z jiných modelů. Celá naše široká nabídka je Vám k službám a fantazii se meze nekladou :)
Historie závodů : 2012-2013
2013
1. Královedvorský okruh (Dvůr Králové nad Labem) 22. – 23. 6. 2013
2. Okruh Františka Bartoše (Ostrava – Radvanice) 13. – 14. 7. 2013
3. Kopčianský rýchlostný motookruh (Kopčany – SK) 3. – 4. 8. 2013
4. Zlatý Kahanec na Těrlickém okruhu (Těrlicko) 31. 8. – 1. 9. 2013
5. Kyjovský okruh (Kyjov) 7. – 8. 9. 2013
2012 :
1. první závod - RADVANICE 7-8.7.2012
2. Těrlicku 18-19.8.2012
3. Kyjově 1-2.9.2012 a na Slovensku jsou v jednání Kopčany 20-22.7.2012
Tým: | HKR Racing Team |
---|---|
Motocykl: | KTM 690 Supermono EVO1 |
Třída / Sezona: | TNT Cup / 2010-2014 |
Nejlepší umístění: | 1.místo |
Web: | www.kraemer-motorcycles.com |
HKR-Racing je zkratka pro : Henco Christof, Krämer Markus, Rothe Nico
Kapoty pro tohle Supermono jsou použity z modelu KTM RC8, který dodává firma Motoforza výhradně továrně KTM do rakouského Mattighofenu již od roku 2008. Pro první specifikaci Supermona EVO1 na sezónu 2010, která se objevuje v celém seriálu rakouského KTM TNT cupu kapoty prodělali jen menší úpravy. Zato pro novou specifikaci na sezonu 2012, již byly provedeny rozsáhlejší změny. Kapoty byly radikálně zúženy, což přispělo k lepší aerodynamice. Sedlová část je z jenoho kusu (narozdíl od RC8), pro rychlejší montáž a větší tuhost. Zúžení motocyklu opticky velmi prospělo. Krásný design potrhuje parádní lakování, zlatý rám a loga sponzorů.
Níže něco málo o týmu HKR racing a celé jeho "crew". Také užitečné informace o složení motocyklu a parametry motoru.
Naším cílem není jen závodit, je to také o oživení téměř ztraceného segmentu, třídy Supermono. Podívejte se na náš tým, na naší webové stránce naleznete, co jsme zač a proč stojí za to, o tom popřemýšlet.
Vyrosli jsme se na různých kontinentech, všichni tři jsme byly jsme zapadli do továrny KTM Mattighofen s bezpodmínečnou vášní pro motocykly. Pracujeme v různých oblastech továrny KTM Sportmotorcycles. Naše vášeň přesahuje daleko naši práci, a tak jsme založili na konci roku 2009 HKR Racing a začali rozvíjet motorku - závodní jednoválec, implementovat ji do reality a jít s ním závodit. Proč závodní jednoválec?
Zvláštností je sladění vysokokapacitního jednoválcového 4-taktního motorů s kompaktním šasi Superbike. Hlavní výhody tohoto projektu je extrémně nízká hmotnost, vynikající ovladatelnost a nízká pořizovací cena a náklady na údržbu ve srovnání se Superbikem.
I když jsme amatérští závodníci, okamžitě jsme byly schopni s tímto Supermonem zajet jednotlivé mezičasy rychleji, než jsme kdy dokázali se Superbikem. Navzdory výkonu diferenciálu a nižší maximální rychlosti, supermono je mnohem rychlejší v zatáčkách a jízda se stává mnohem jednodušší. To vše vede k větší zábavě na trati, více sebedůvěry v sedle a nakonec rychlejší časy na kolo. Skutečnost, že se Vám konečně podařilo pořádně "zatahat" na svém závodním stroji, Vám dává pocit, jako by jste byl profesionální závodník.
Christof Henco: Vyškolený produktový designér, odpovědný za funkční oblečení v KTM Sportmotorcycles. Vyrůstal v Austrálii a závodil 4 roky v Superstock šampionátu. V našem týmu je primárně odpovědný za design.
Markus Krämer: Strojní inženýr ve vývoji produktů. Od roku 2007 působí jako vedoucí KTM R&D accessory department - oddělení příslušenství. Prostřednictvím své práce má Markus vynikající síť kontaktů v oblasti motocyklového průmyslu a je užitečný v technickém vývoji dotyčného motocyklu.
Nico Rothe: Je vyškolený výrobce a technik ve strojírenství. Je v KTM od roku 2008 a pracuje jako inženýr CAD v oblasti výzkumu a vývoje. Je zodpovědný za design dílů KTM z plastu. V našem závodního týmu je především uplatněn v práci v CAD a technickém rozvoji motocyklu.
HKR Racing - Crew :
Sören Schliesser: Je vyškolený motocyklový mechanik a pracuje v Marketing KTM workshop od roku 2009. Je zodpovědný za technickou stránku oranžové závodní flotily KTM.
Martin Becker: Týmový fotograf komik
Chassi :
Frame - Chromium-Molybdenum trellis frame, powder-coated
Subframe- Chromium-Molybdenum
Fairings - Motoforza
Handlebar - Aluminium stump handlebar
Front suspension - WP-USD Ø 43 mm
Rear suspension - WP-Monoshock
Suspension travel front/rear - 120/140 mm
Front brake - 2 x Brembo four piston, radial bolted caliper
Front brake disk - Ø 320 mm
Rear brake - Brembo ono piston, floating caliper
Rear brake disk - Ø 240 mm
Rims front/rear - Cast aluminium wheels 3,5 x 17"; 5 x 17"
Tires front/rear - 120/70 R 17; 160/60 R 17
Chain - X-Ring 5/8 x 1/4"
Exhaust system - Special Akrapovic Titan underfloor exhaust system
Wheel base - 1420 mm
Tank capacity - 10 liters
Weight (no fuel) - 125 kg
Motor
Engine type - Single cylinder, 4-stroke
Displacement - 690 cc
Bore x stroke - 102/84,5 mm
Performance - 80 hp
Max. torque - 80 Nm
Max rpm - 8700 rpm
Compression ratio - 12,5:1
Transmission - 6 gears, dog clutch engagement
Fuel Mixture Generation - Keihin EFI with EPT (Electr. Power Throttle)
Lubrication - Pressure lubrication with 2 Eaton pumps
Primary drive - 36:79
Final drive - 16:37
Cooling - Liquid cooled
Clutch - APTC slipper clutch, hydraulically operated
Motor Management - Keihin EMS
Air filter - K&N
Team: | FGR Factory |
---|---|
Motorrad: | Moto FGR - Moto 3 |
Klasse / Saison: | Grand Prix Moto 3 / 2012 |
Beste Resultate: | 7.Platz |
Pilots: | Jasper Iwema, Joseph Rodriguez |
Web: | www.motofgr.com |
Dovolte, abychom v krátkosti představili tým MOTO FGR, který pochází z města Ústí nad Orlicí v České republice. Tým soustředěný kolem Miroslava Felgra a jeho synů Luboše a Michala, vznikl v roce 2003 a začal závodit v seriálu Mezinárodního mistrovství ČR se svým kompletně vyvinutým a vyrobeným motocyklem FGR 125 GP zkonstruovaným Oldřichem Kreuzem z Vodňan. Od roku 2005 se účastnil závodů Mistrovství Evropy a Mistrovství Německa IDM. Byl také nedílnou součástí šampionátu Alpe Adria Cup. V letech 2007, 2009 a 2010 se úspěšně kvalifikoval na divokou kartu do závodu Mistrovství světa v Brně.
Za uplynulých devět sezón se v týmu vystřídalo 15 závodníků, kterým se podařilo získat v 111 závodech 62 pódiových umístění, 20 vítězství a 4 tituly.
Team Moto FGR na začátku sezóny 2012:
Před námi je však výzva největší, ve své desáté sezóně jsme byli přijati do nejprestižnějšího motocyklového seriálu, Mistrovství světa silničních motocyklů MOTO GP, což bylo od začátku projektu FGR naším cílem! Opět pojedeme s motocyklem FGR, ovšem již v nové třídě MOTO 3 a motorem Honda NSF 250 R. K našemu snu nám bude dopomáhat zkušený holandský závodník Jasper Iwema, který má za sebou již 3 sezóny v tomto šampionátu.
Na start kompletní sezóny motocyklu Moto FGR v seriálu MotoGP moto3 jsme se velmi těšili, úpřímně máme velikou radost, že se celé fabrice splnil jejich dlouholetý sen a vyplatili se roky dřiny.
Pro Moto 3 jsme motocykl osadili přední kapotáží Honda NSF 250R a zadní díl (sedlo) jsme použili z modelu motoFGR 125GP 2011.
Kapoty byly vyrobeny v ultra lehkém provedení Motoforza "Performance". Blatníky z vyleštěného Carbonu.
Značka: | KTM |
---|---|
Motocykl: | RC8/R 1190 |
Třída: | Superstock 1000 |
|
|
Po úspěšné kooperaci s továrnou KTM na modelu KTM 1190 RC8 naše společnost dostala další nabídku spolupráce, jak se říká hezky česky "být u toho" na další specifikaci kapot, čímž byla limitovnaná speciální edice pro motocykl s názvem KTM RC8 R "TRACK EDITION".
Jak již název napovídá, jednalo se o čistě závodní speciál modelu 1190 RC8/R prošpikovaný tou nejlepší technikou co továrna KTM mohla do tohoto stroje nabídnout. Tohoto modelu se prodalo jen cca 175ks, takže jde o vzácnou záležitost. Tento závodní POWER PACK je továrnou homologovaný superstock pro ty, kdo chce opravdové závodní náčiní tzv, "Ready to race" , tedy připraveno k závodění. Získaný titul šampionátu IDM v roce 2010 výrobců motocyklů tento potenciál jen potvrzuje.
Na kapotách proběhli menší designové úpravy a vylepšení na základě mnoha prodaných kusů ze základní série se zaměřením na jednodušší montáž a ještě o něco hezčí vzhled motocyklu.
Naše kapotáže dodávané továrně KTM pro tuto edici vycházejí ze staršího modelu a jsou tudíž použitelné také na běžný model RC8, jsou tak to nejlepší co lze na trhu pro tento model pořídit a je možné si tuto specialitku dopřát a přímo v KTM a v její dealerské síti koupit.
Předinstalovaná montážní sada vč. šroubů a držáků na kompletní kapoty, lakování, perfektní spasování a jednoduchá montáž je výsostí tohoto produktu.
Kapotáže na motocykl KTM RC8, které si můžete zakoupit přes svého dealera KTM naleznete v katalogu KTM i na webu : KTM POWER PARTS
Díly vyráběné v Motoforze můžete zakoupit v několika provedeních.
Team: | MZ Racing Factory |
---|---|
Motocykl: | MZ Moto 2 |
Třída / Sezona: | Grand Prix Moto 2 / 2010 |
Nejlepší umístění: | Max 10.místo, Anthony 11.místo |
Jezdci: | Anthony West, Max Neukirchner |
Po projektu s továrnou KTM přichází další spolupráce s tovární značkou ze Zschopau (Německo), a to s MZ Motorrad- und Zweiradwerk GmbH.
MZ vstoupila do seriálu Moto GP - Moto 2 v roce 2009 po 11 letech s vizí obnovit někdejší slávu této slavné značky a propagovat její výrobky.
V sezoně 2009 nastoupila MZ s ne zrovna originálním vzhledem kapotáže a její provedení ani hmotnost nebylo rozhodně dle jejich představ.
V nadcházejícím roce, po dlouhých tahanicích nakonec úspěšně obdržela od IRTA povolení ke startu v celém seriálu a to se dvěma piloty Anthony Westem a Maxem Neukirchnerem (již dříve sponzorovaného společností Motoforza ve tříde moto GP 250cc).
Rozhodlo se o novém designu a společnost Motoforza se zapojila do projektu a výroby těchto nových dílů.
Futuristický a dravý vzhled kapotáže na strojích pilotů doplnila Motoforza dodávkou kapotáží v ultra lehkém provedení "Performance", které je dostupné také u většiny našich běžně dostupných výrobků.
Team: | KTM Factory Team |
---|---|
Motocykl: | RC8 1190 Superstock |
Třída / Sezona: | STT 1000 / 2009 |
Nejlepší umístění: | 33.místo and 36.místo celkově |
Info: | Pilots : Andy Maar, Pauli Pekannen |
Málo kdo možná ví, že kapotáže na v té době novou, unikátní "vostrou" KTM RC8 se již nějaký ten rok vyrábějí v ČR. Ptáte se jak se to stalo? Psal se ještě rok 2007 a pod stromeček jsme dostali zajímavý dárek v podobě nabídky spolupráce na novém projektu KTM RC8 (Superbike). Jak jinak než na výrobě kapotaží. Byla to výzva, která se neodmítá. Po Novém roce padlo rozhodnutí v továrně KTM právě na nás. Byly jsme vybráni z několika společností v Evropě a je nám velkou ctí, že se na tomto projektu a krásném "bajku" mohla podílet i společnost Motoforza.
Továrna KTM vstoupila v roce 2008 premiérově do světového šampionátu Superstock 1000. Tovární tým přichystal pro začátek sezony jeden stroj s jezdcem Andy Maerem a v průběhu přidal i druhý stroj pilotovaný finským jezdcem Pekkanenem....Sezona sice neprobíhala podle představ, ale každé začátky jsou těžké a bylo vidět, že se v KTM s problémy prát umí a tak v průběhu sezony přišly i první slušné výsledky a cenné body do průběžné klasifikace. Těšíme se, že třeba v budoucnu uvidíme tým i v poli superbike, což by bylo velmi pěkné spestření královské třídy. Všem v KTM držíme palce.
Team: | FGR factory |
---|---|
Motocykl: | Moto FGR 125cc |
Třída / Sezona: | 125cc, 2004-2011 |
Výsledky: |
Erfolge Moto FGR - MCR 2003 - 2011 |
Projekt, který je věnován ryze českému motocyklu MOTO FGR 125 GP. Je nám nesmírným potěšením, že můžeme pro tento nádherný stroj tvořit design a vyrábět kapotáže již několikátou sezónu a vyústil v senzační účast v moto GP v kategori Moto 3 v r.2012.
Moto FGR 125 je český motocykl, který vznikl z nadšení pana Miroslava Felgra z Ústí nad Orlicí v roce 2002. Technické řešení navrhl pan Oldřich Kreuz. První dva modely spatřily světlo světa již v roce 2003 a v první sezoně obsadila stáj FGR celkově 2. místo v Mezinárodním mistrovství ČR. V roce 2004 byl motocykl vybaven kyvnou vidlicí a trubkovým rámem FGR a kapotážemi Motoforza.
Na sezonu 2006 jsme pro stáj FGR postavili novou modernější kapotáž a motocykl dostal i nový barevný design. Další roky jsou ve znamení menších designových úprav, zejména díky použití nových komponentů na motocyklu. Rok 2009-2011 přinesl řadu inovací na spodním dílu a sedadle.
Bližší informace o motocyklu na webu WWW.MOTOFGR.COM
Motocykl: | Suzuki GS 1100 EF 1984 |
---|---|
Přestavba: | na GS Yoshimura Endurance |
Majitel: | Jirka H. |
Základem této přestavby je motocykl Suzuki GSX 1100 EF, ročník 1984.
Slovy majitele:
Motocykl jsem zakoupil v srpnu 2011, byl nepatrně upravený od originálu, ale jinak poměrně ve slušném stavu. Prodávající mi ještě stihl před prodejem dokonce udělat STK.
Nechtěl jsem nic uspěchat a tak jsem si řekl, že do konce roku motocykl trošku pojezdím abych zjistil co a jak. Naprosto mě uchvátil motor, věděl jsem o tomhle motoru dost z literatury i z povídání, ale skutečnost předčila všechna očekávání. Neskutečný zátah už pomalu z volnoběhu a po zařazení pětky není už takřka nutno vůbec řadit. Eventuální odřazování a následné přidání plynu navozuje velmi příjemné stavy :) Konec testování učinila porucha spojky. Takže nastalo klasické kompletní rozebrání motocyklu, první nutná operace před započetím jakýchkoliv úprav.
Jedním z hlavních cílů bylo po prvních zkušenostech maximálně snížit hmotnost. Takže vše nepotřebné se uložilo do krabic, drobně se ořezal rám od zbytečných držáků a zkrátila se podsedlová část rámu. Následovalo opískování a pro některé nepřijatelné nalakování matným černým komaxitem. Následovala výměna všech futer a ložisek v přepákování, kyvce a krku řízení. Rovněž se vyměnila ložiska v kolech a řetězová sada s jiným poměrem.
Následovala nutná kompletní repase brzdových třmenů a brzdových pump. Použity tlaková čidla brzdových světel. Samozřejmostí jsou pancéřové hadice.Nový olej Elf 20 W a gufera v přední vidlici.
Na motoru se pouze vyměnila kompletní spojka tzn. spojkový koš (zde byla zjištěna ona závada, protočené středové futro) všechny lamely a nové pružinky. Jinak nebylo na motoru a převodovce potřeba nic dělat. Motor má najeto pouze cca 65.000 km.
Inspirací při úpravě tohoto motocyklu mi byla Suzuki GSX 1100 od firmy Yoshimura pro vytrvalostní závody typu Endurace. Takže následoval telefonát se zakladatelem firmy Moto Forza a dlouholetým kamarádem Zdeňkem Sýkorou seniorem. I když je už v důchodu práce má pořád tolik, že jsem ho musel docela dlouho lámat až nakonec řekl kýžené "tak to nalož a dovez“.
Bylo vyhráno. Věděl jsem, že co se týče vzhledu bude Suzuki v těch nejlepších rukách. Makal na tom skoro měsíc, ale výsledek myslím stojí za to. Odvážel jsem nádherný přední blatníček, přední kapotu, plexi a zadní bobek.
To jsem ale ještě netušil co mne čeká při následné montáži a výrobě potřebných držáků a lešení. Hodin, co jsem na tom strávil pochopí jen ten, kdo to někdy dělal. I tak se to jakž takž povedlo až na několikátý pokus. Rovněž přední osvětlení. Původně tam byla čočka asymetricky umístěná vpravo. V letošním roce ji určitě ku prospěchu nahradily dvě kulatá světla před kapotáží. Výroba držáků těchto světel mi také ač se to nezdá zabralo docela dost přemýšlení a studování dobových materiálů.
Řídítka se povedla také až na druhý pokus, původně jsem zakoupil Fehlingy na vidlice, ale po prvním roce je nahradily plně nastavitelné Tomaselli – mám trošku pochroumaný pravý loket a tak musím mít nastavené každé řídítko trošku v jiném úhlu.
I když vím, že na správnou Suzuki patří výfuk Yoshimura, zatím jsem použil (i z finančních důvodů) dobový originál 4-1 Marving racing včetně svodů a s vyndávací tlumící vložkou. Spolu s odstraněným air boxem je dosažený zvukový projev víc než uspokojivý.
Lakování obstaral kamarád lakýrník Vilda, linky, startovací čísla a nápisy jsou však pouhé nálepky pod lakem. I tak patří dík firmě Motolepo za vstřícnost s kterou mi vše vyrobili.Přepákování je z části od firmy PP tuning, zčásti vlastní výroba, základové duralové desky mi vyrobil zdejší kolega Wapík (ještě jednou díky).
Při vážení jsem zjistil velmi příjemný úbytek na váze cca 30 kg, motocykl s náplněmi váží cca 200 kg. Pneumatiky jsou předepsaných rozměrů vpředu Pirrelli Sport Demon 110/90 R16, vzadu Dunlop Arrowmax 130/90 R17.
Olejová náplň činí cca 6 litrů – motor je chlazený vzduchem a olejem, použitý olej Bel Ray 15W – 50. Svíčky použity Denso.
Samostatnou kapitolou bylo nastavení podvozku – motocykl má nastavitelné pérování jak předku tak zadní části a přetryskování karburátorů.
Pro zkrácení rozvoru jsou trošku popuštěné přední vidlice v brýlích. Motocykl je oproti základu díky snížené hmotnosti velmi příjemně ovladatelný, brzdy se také trošku vylepšily a vyjížďky si náležitě užívám, i když na druhou stranu 24hodinovku bych už asi nedal. Ti borci co to jezdí mají můj neskutečný obdiv.
Co se týká ekonomické stránky, tak pořizovací cena motocyklu byla cca 25.000,- Kč, cena použitého materiálu (vesměs vše originál Suzuki) včetně lakování cca 80.000,-Kč, počet hodin práce, přemýšlení a vypitého alkoholu raději nepočítáno.
Jirka
Firma Motoforza měla ve svém výrobním programu kapotáže, sedla, blatníky a nádrže závodních motocyklů JAWA 250 OHC, JAWA 350 OHC resp. CKB 350 r. výroby 1959-1961, dále Junior 250 - “banán”, JAWA 250 a 350 jednoválec trubkový rám.
Na základě doporučení 20-ti násobného mistra republiky Bohumila Staši, se kterým zakladatel firmy Motoforza Zdeněk Sýkora starší spolupracoval, dokázala sehnat veškeré výrobní prostředky, (týkající se výroby laminátových dílů, tzn. i dřevěných maket nádrží apod.) závodního oddělení JAWA Strašnice a dát jim novou podobu.
Tím se odstartoval vedle 4-taktních modelů Juniorů 250, dvouválců 250, Projekt JAWA 4-válec 2-takt. Na zakázku bylo vyrobeno několik kapotáží, sedadel a nádrží. Perličkou je, že tyto stroje jsou jen ve 4 exemplářích na světě.
S použitím nejlepších materiálů, výrobou nových forem a využívání nejnovějších technologických postupů byly výrobky vysoce kvalitní a diametrálně se lišily od výrobků z 70-90 let. Zejména nový postup výroby nádrže započal PROJEKT JAWA V4.
V současné době využívá firma tento postup u všech nádrží , které má firma ve výrobním programu . Tento postup se přenesl i na výrobu starších modelů až po poslední závodní motocykl JAWA 2-válec “šoupátko” z roku1974-76.
Motocykl Jawa 4-válec 2-takt, který byl zásluhou konstruktéra p. Tichého a jezdce Šťastného a Ivyho roku 1969-1970 nejrychlejší na světě a předběhl dobu minimálně o 10-12 let. Bohužel smrt Billa Ivyho “prakticky” ukončila vývoj tohoto absolutně nejrychlejšího československého motocyklu.
K tomuto československému klenotu se přidal motocykl čz 350 v4 respektive ČZ 420 a ČZ 500 V4, u kterého nemohla firma Motoforza chybět!! A to komplet výrobou makety kapotáže a předního blatníku. Následující výrobou forem v současné době využívají služeb naší firmy zejména Bohumil Staša ČZ 350, 420 v4 a ČZ 350 1- válec. Vývoj kapotáže ČZ 500 v4 byl ukončen v roce 2010 a jezdec Vratislav Hromádko odebral desítky kusů kapotáží ČZ 500 resp. ČZ 350 1- válec včetně sedadel. O projektech ČZ 350 a 500 se dočtete brzy v dalším projektu.
Motocykl: | ČZ 350 ČZ typ 860 500cc specifikace V4 |
---|---|
Majitel: | Vlastimil Hromádko |
Info: | ČZ 500cc vychází z 350 1965, konstukčně je to dílo ing. Františka Pudila, který udal podobu tohoto stroje. S ČZ 500 V4 dokázal Bohumil Staša získat 2.místo ve velké cene Brna roku 1972 za vítězem Jarno Saarinenen na Yamaze. Přestože bylo vládou nařízeno zničení těchto strojů, zbylo několik továrních dílů, ze kterých byl tento stroj postaven a díky precizní práci a péči je v podstatě lepší než původní tovární verze. |
V roce 2009 Vratislav Hromádko a Bohumil Staša oslovili Zdeňka Sýkoru, aby se zúčastnil projektu ČZ 350, ČZ 420 V4. resp. ČZ 500 V4 – replica. U tohoto projektu byla příprava o to komplikovanější, protože nebyla možnost zapůjčení motocyklu ani originálních kapotáží. Proto jediná možnost, kde alespoň částečně získat informace a potřebné detaily byla návštěva muzea ČZM Strakonice, kde byly udělány nezbytné skice a vzato množství rozměrů. Neuběhlo ani čvrt roku a motocykly ČZ V4 se prezentovaly na závodech s kapotáží v Hořicích a v Branné, která byla při-nejmenším shodná s originálem i po kvalitativní stránce, neli lepší. Přikládáme videa , který potěší nejen sluch všech motocyklových příznivců.
ČZ 500 typ 860 V4 - video
ČZ 350 typ 859 - video
Engine – Air cooled 90deg V four DOHC
Capacity – 418cc Bore/stroke – 55 x 44mm
Power – 72bhp @ 13600rpm
Torque – 27ft-lb @ 10000rpm
Carburation – 28mm Dell’Ortos
Transmission – 6-Speed dry clutch chain final drive
Frame – Steel Tube Suspension – 36mm
Ceriani telescopic forks, CZ rear shocks
Brakes – 230mm 4-leading shoe drum, 200mm Oldani drum
Wheels – 3.00 x 18 3.25 x 18
Weight – 142kgs Top speed – 162mph
Wheelbase – 1400mm Fuel capacity – 20lts
Jezdec: | Ivo Kaštan |
---|---|
Motocykl: | Honda Monkey 175 Replika |
Třída / Rok: | Částečně kapotované stroje do 175cc / 2009 |
Nejlepší umístění: | První na světě dokázal pokořit 100mil za hodinu |
Místo: | Solné jezero Bonneville, USA |
Další originální projekt Ivo Kaštana - Projekt World´s Fastest Monkey - disponuje sedátkem, blatníčkem a tabulkou na číslo naší výroby. Ivo Kaštan je držitelem rekordu z r. 2009 v bitvách o rekordy na solném jezeře Bonneville, kdy jako první na světě dokázal pokořit 100mil za hodinu na stroji Honda Monkey 175 Replica ve třídě částečně kapotovaných strojů do 175cc. Tento dosažený výsledek nelze brát jinak než jako obrovský úspěch !
Tým: | Triumph Racing Team |
---|---|
Jezdec: | Ivo Kaštan |
Motocykl: | Triumph Tiger 900cc |
Soutěž: | Rallye Paříž - Granada - Dakar 1998 |
V r. 1997-98 práce na dílech pro stroj Ivo Kaštana (Triumph Tiger 900). Ivo Kaštan startoval s tímto strojem na legendárním „DAKARU“ 1998 a jako jediný 3-válec, který kdy na Dakaru startoval budil obrovský zájem. Kaštan, se musel se soutěží bohužel rozloučit v okamžiku, kdy organizátoři posunuli z neznámých důvodů místo na tankování dál a jemu došlo palivo. Do cíle tak nestihl dojet v plánovaném limitu a ze soutěže odstoupil (vlastně chybou organizátorů).
Tento unikát stojí nyní na výstavě motocyklů v pražském Národním technickém muzeu a byl také vystaven v muzeu v USA.
Cup: | ČMN Prospeed Cup |
---|---|
Pro motocykly: | různé, zejména 600cc, 1000cc |
Kategorie: | Perfection, Intensiv, Race perfection, Race |
Třídy: | Power Bike, Sportbike, Ostatní |
Web: | www.pro-speed.cz |
Projekt věnovaný jízdě na závodní dráze v rozdílných výkonnostních skupinách s krátkými závody nebo jen tréninky pořádané agenturou Pro speed. Cílem společnosti Motoforza je podporovat a přinášet užitek začínajícím i zkušeným jezdcům tak jako tomu bylo od počátku 70-let až do současnosti. Od roku 2009 se podílí firma Motoforza jako oficiální sponzor této akce a přináší mimo jiné hodnotné ceny a výhody pro účastníky akce.
Perfection : Tento trénink se ve své podstatě zaměřuje na sportovní a závodní jezdce, kteří se zajímají spíše o volné ježdění než samotné závodění.
Intensiv : V rámci tohoto tréninku je pomáháno již zkušeným jezdcům na závodní dráze k rychlejším časům na okruhu. Pro začátečníky a nejisté jezdce je tento trénink zcela vyloučen.
Race Perfection: Tento trénink se zaměřuje na sportovní a závodní jezdce, kteří nechtějí jenom volně jezdit, ale také se zajímají o účast na krátkých závodech. U race-perfection jedou vždy jenom výkonnostní skupiny.
Race : Podmínkou účasti na této race events akci jsou dostatečné zkušenosti v závodění na závodní dráze.
Bližší informace o seriálu WWW.PRO-SPEED.CZ
Cup: | Czech Endurance Cup |
---|---|
Typ akce: | Trénink / Vytrvalostní závody |
Kategorie: | Czech Endurance Cup, Czech Endurance cup 2, Cec600, Cec1000 a další |
Třídy: | zejména 600-1000cc |
Web: | www.ivracing.cz |
Projekt, který je věnován vytrvalostním závodům pro hobby i závodní jezdce. Cílem společnosti Motoforza je podporovat a přinášet užitek začínajícím i zkušeným jezdcům tak jako tomu bylo od počátku 70-let až do současnosti. Od roku 2007 se podílí firma Motoforza jako oficiální sponzor této akce a přináší mimo jiné hodnotné ceny a výhody pro účastníky akce.
Czech Endurance Cup - je seriál závodů závodů pořádaný společností IVRacing, který se koná na několika evropských okruzích a je vynikající možností jak si zajezdit do sytosti na okruhu, potrénovat a okusit atmosféru závodu.
IVracing dále pořádá také seriál závodů Czech Endurance Cup 2, kde se mohou zúčastnit amatérští jezdci a hobby závodníci, kteří nikdy nevlastnili nebo nevlastní okruhovou motocyklovou závodní licenci a závodní týmy, které se v uplynulých sezonách neumístily na stupních vítězů v závodě Czech Endurance Cup
Značka: | Honda |
---|---|
Model: | CRX II. gen 1989-1991 |
Typ Karoserie: | ED9 1989 |
Motor: |
1,6L VTEC 1991 |
Sezona/ Třída: | 2015 / Amater CUP CZ, 1600cc |
Váha: |
820 Kg |
Unikátní projekt modelu CRX II.Gen, s typem lehké karoserie ED9 s množstvím raritních dílů na zakázku.
Kompozitové výrobky:
Karbon kapota racing Motoforza
Karbon zadní křídlo GTR
Karbon šíbr Motoforza s nasávačem
Karbon ližiny pod spoilery Motoforza
Karbon výplně dveří Motoforza
Kevlar-Carbon prahy Motoforza
Kevlar-Carbon přední a zadní spoiler Motoforza
Kevlar-Carbon mračítka místo světel
Karbon racing dash board Motoforza
Karbon racing tunel+ovládací panel Motoforza
Karbonem potažené sport zrcátka
Karbonem potažené lišty na sloupky oken
GFK závodní sedačky Recaro
GFK přední blatníky
GFK dveře
GFK zadní dvěře potažené Karbonem
Polykarbonatové zadní a boční okna
Technika:
Skunk Cat back system
Skunk Headers 4:2:1
Skunk Suspensions Sport II
Skunk 1/2 Chladič
EBC kotouče a desky EBC RED
Příme sání - Filtr K&N
Přídavné budíky
Závodní volant s racing nábou
3-bodové pásy OMP
Závodní ALU nádrž 20L
Závodní rám
Pneu slick: TIP TYRE slick 195/55R15
Pneu semi-slick: Federal SS595 205/55R15