Přední blatník - Honda RS125, NSR250 Moto3 - Öhlins vidlice

Vyberte provedení

GFK - Sklolaminát
GFK Racing
Performance

Kód: M3H-PB|G

Cena bez DPH : 1 290  (1 561  s DPH)

Kód: M3H-PB|GR

Cena bez DPH : 1 807  (2 186  s DPH)

Kód: M3H-PB|P

Cena bez DPH : 3 097  (3 747  s DPH)

Přední blatník - Honda RS125, NSR250 - Öhlins vidlice - GFK-sklolaminátPřední blatník - Honda RS125, NSR250 moto 3 - Öhlins vidlice
Přední blatník - Honda RS125, NSR250 - Öhlins vidlice - GFK-sklolaminát
Přední blatník - Honda RS125, NSR250 - Öhlins vidlice - GFK-sklolaminát
Přední blatník - Honda RS125, NSR250 - Öhlins vidlice - GFK-sklolaminát
Přední blatník - Honda RS125, NSR250 moto 3 - Öhlins vidlice
  • Naše blatníky nabízíme v několika variantách provedení.
     
  • Standartně dodávány ze sklolaminátu (GFK), z několik vrstev rohože a tkaniny prosyceny kvalitní pryskyřicí => výborná tuhost a flexibilita.
     
  • V náchylných místech vyztuženo Kevlar-Karbonem.

Materiály / provedení

Video

GFK - Sklolaminát

Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají převážně hladký povrch, jsou určeny pro lakýrnickou práci.
Více foto zde: >>>
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.

Video

GFK Racing

Odlehčená verze GFK-sklolaminát. Toto provedení  vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti. Jsou lehčí než běžné GFK díly. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem nebo Corematem. Použitý materiál sklolaminát , Kevlar-Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice.
Proč GFK - sklolaminát Racing? - Pro všechny kdo chce snížit váhu na maximum. Váhou srovnatelné s carbonovými díly. Vhodné pro závodní týmy. Vyrobeny pro lakování.

Video

Performance

 U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti a odolnosti proti otěru.Složení - Kevlar-carbon tkanina do bílého Gelcoatu. Toto provedení vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. Z pohledu ceny ekonomická varianta srovnatelná s carbonovými díly. Jsou lehčí než GFK díly. Vyrobeno pro lakování. Použitý materiál Kevlar-Karbon, Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice. U sedadel pro vyztužení Coremat. 
Proč provedení Performance? - Již z názvu díly pro vysoký výkon v poměru kvalita: cena: nízká váha. Pružnější, odolnější pro delší výdrž než GFK díly, cenově výhodnější než na trhu dražší karbonové díly. Váhou a funkčností srovnatelné s karbonovými díly.

Instalace

Blatníky používají originální montážní úchyty.

Při instalaci dbejte na správné navrtání montážních děr a následné dotažení šroubů s citem pro správnou pozici blatníku.

Instalační návod, rady, tipy pro montáž naleznete zde >>>

Technická specifikace

  • Blatníky až na vyjímky jsou určeny pro originální velikost pneumatik.
  • UV stabilní bílý gelcoat může být obroušen pod vodou, nastříkán plničem a stříkán barvou nebo obroušen pod vodou a stříkán v případě nouze.
  • Blatníky používají originální montážní úchyty. 
  • V náchylných místech vyztuženo Kevlar-Karbonem.

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

Abychom vám mohli web lépe přizpůsobit, uchováváme soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Potřebuji více informací