Novinka

Podsedlový rám - Yamaha R6 2008-16 conversion R6 17+

ALU černý

Kód: Y6-RMC08-|AL

Cena bez DPH : 9 475  (11 465  s DPH)

Podsedlový rám - Yamaha R6 2008-16 conversion R6 17+Podsedlový rám - Yamaha R6 2008-16 conversion R6 17+
Podsedlový rám - Yamaha R6 2008-16 conversion R6 17+
Podsedlový rám - Yamaha R6 2008-16 conversion R6 17+
Podsedlový rám - Yamaha R6 2008-16 conversion R6 17+
Podsedlový rám - Yamaha R6 2008-16 conversion R6 17+

Podsedlový rám Motoholders

Termín dodání 5-21 dní

  • Jedná se o náhražku za originální podsedadlový rám pro použití na sportovní účely.
     
  • Cena mnohem nižší než originální díl.
     
  • Hmotnost nižší nebo srovnatelná s originálním rámem.
     
  • Narozdíl od křehkého originálu vysoká houževnatost.
     
  • Při pádu motocyklu hrozí menší riziko totálního zničení. Většinou jde "srovnat" a dokončit po opravě závodní víkend.

Materiály / provedení

Video

ALU černý

Materiál Dural kombinuje nízkou váhu a pevnost. Z tohoto materiálu jsou vyrobeny závodní držáky otáčkoměru a podsedlové rámy. Jsou lehčí než originální díly a mají nižší pořizovací cenu. Povrchově upraveny černým lakem, který se ani po čase nemění.

Proč koupit DURALOVÉ díly Motoforza? Narozdíl od křehkého originálu vysoká houževnatost. Při pádu motocyklu hrozí menší riziko totálního zničení. Originál se rozpadne bez možnosti opravy. Duralový díl lze většinou "srovnat" a dokončit po opravě závodní víkend.

Instalace

  • Instaluje se místo originálního podsedlového rámu.
  • U většiny modelů je třeba odinstalovat neformený, originální plastový držák na baterii a kabeláž. Velmi často je nutné uchytit baterii a kabeláž jiným způsobem než na originálním rámu. např. "ska" páskami.
  • Rám je konstruovaný pro použití pouze se závodním sedlem s pěnou, zřídka lze použít s originální sedačkou. (original polster)

Technická specifikace

  • Rám je konstruovaný pro použití pouze se závodním sedlem s pěnou, většinou nelze použít originální sedačku. (original polster)
  • Cena mnohem nižší než originální díl.
  • Hmotnost nižší nebo srovnatelná s originálním rámem.
  • Narozdíl od křehkého originálu vysoká houževnatost.
  • Při pádu motocyklu hrozí menší riziko totálního zničení. Většinou jde "srovnat" a dokončit po opravě závodní víkend.

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

Abychom vám mohli web lépe přizpůsobit, uchováváme soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Potřebuji více informací