Yamaha YZF R-1 2004-2006Podsedlový rám Yamaha YZF R1 04-06

Yamaha YZF R-1 2004 2005 2006

Vyberte provedení

ALU stříbrný
ALU černý

Kód: Y1-RM04-06|ALS

Cena bez DPH : 8 250  (9 983  s DPH)

Kód: Y1-RM04-06|AL

Cena bez DPH : 8 250  (9 983  s DPH)

Podsedlový rám Yamaha YZF R1 04-06ukázka - Podsedlový rám Yamaha YZF R1 04-06 se sedadlem racing Motoforza Podsedlový rám Yamaha YZF R1 04-06
Podsedlový rám Yamaha YZF R1 04-06
ukázka - Podsedlový rám Yamaha YZF R1 04-06 se sedadlem racing Motoforza

Podsedlový rám Motoholders

Termín dodání 5-21 dní

  • Jedná se o náhražku za originální podsedadlový rám pro použití na sportovní účely.
     
  • Cena mnohem nižší než originální díl.
     
  • Hmotnost nižší nebo srovnatelná s originálním rámem.
     
  • Narozdíl od křehkého originálu vysoká houževnatost.
     
  • Při pádu motocyklu hrozí menší riziko totálního zničení. Většinou jde "srovnat" a dokončit po opravě závodní víkend.

Materiály / provedení

Video

ALU černý

Materiál Dural kombinuje nízkou váhu a pevnost. Z tohoto materiálu jsou vyrobeny závodní držáky otáčkoměru a podsedlové rámy. Jsou lehčí než originální díly a mají nižší pořizovací cenu. Povrchově upraveny černým lakem, který se ani po čase nemění.

Proč koupit DURALOVÉ díly Motoforza? Narozdíl od křehkého originálu vysoká houževnatost. Při pádu motocyklu hrozí menší riziko totálního zničení. Originál se rozpadne bez možnosti opravy. Duralový díl lze většinou "srovnat" a dokončit po opravě závodní víkend.

ALU stříbrný

Materiál Dural kombinuje nízkou váhu a pevnost. Z tohoto materiálu jsou vyrobeny závodní držáky otáčkoměru a podsedlové rámy. Jsou lehčí než originální díly a mají nižší pořizovací cenu. Povrchová úprava leštěný hliník.)

Proč koupit DURALOVÉ díly od Motoforza? Narozdíl od křehkého originálu vysoká houževnatost. Při pádu motocyklu hrozí menší riziko totálního zničení. Originál se rozpadne bez možnosti opravy. Duralový díl lze většinou "srovnat" a dokončit po opravě závodní víkend.

Instalace

  • Instaluje se místo originálního podsedlového rámu.
  • U většiny modelů je třeba odinstalovat neformený, originální plastový držák na baterii a kabeláž. Velmi často je nutné uchytit baterii a kabeláž jiným způsobem než na originálním rámu. např. "ska" páskami.
  • Rám je konstruovaný pro použití pouze se závodním sedlem s pěnou, zřídka lze použít s originální sedačkou. (original polster)

Technická specifikace

  • Rám je konstruovaný pro použití pouze se závodním sedlem s pěnou, většinou nelze použít originální sedačku. (original polster)
  • Cena mnohem nižší než originální díl.
  • Hmotnost nižší nebo srovnatelná s originálním rámem.
  • Narozdíl od křehkého originálu vysoká houževnatost.
  • Při pádu motocyklu hrozí menší riziko totálního zničení. Většinou jde "srovnat" a dokončit po opravě závodní víkend.

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

Abychom vám mohli web lépe přizpůsobit, uchováváme soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Potřebuji více informací