Co dodržet u nádrží Motoforza pro Oldtimer a Cafe Racer
Uvádíme zde tipy a rady , čeho se vyvarovat při manipulaci s laminátovými nádržemi, tak abychom předešli u nádrží nevratnému poničení.
- Závity hliníkových (duralových) zátek a protikusů (zejména u UNI zátek) je nutné ošetřit olejem, aby se předešlo jejich zadření.
- Zátky není nutné dotahovat velkou silou, jinak může dojít k zaseknutí zátky! Těsnost zajišťuje "O-ring" kroužek.
- Při manipulaci s nádrží (montáž, osazení atd.) se VYVARUJTE narazům benzínových kohoutů (kohouty působí jako páka a i když jsou jejich protikusy do nádrže zalaminovány kvalitními materiály, mohlo by dojít k částečnému vylomení/uvolnění a netěsnosti nádrže a úniku paliva)
- Před lakem je nutné nádrž precizně odseparovat, nastříkat základní barvou (filerem) LEHCE obrousit pod vodou a stříkat barvou.
- Po jízdě doporučujeme vypustit benzín, zvýšíte tak životnost nádrže. (dnešní paliva jsou vysoce agresivní)
INFO O NÁDRŽÍCH MOTOFORZA
Nádrž dodáváme :
- Standardně v bílém gel-coatu
- S odvzdušněním
- S benzinovými odtoky pro benzinové kohouty
- S háčky pro uchycení nádrže
- S uzávěrem :
- UNIVERSAL - v ceně nádrže - náhled zde (UZ-O)
- Za příplatek 800,-Kč dodáváme tuto nádrž s atraktivní zátkou "MONZA". (UZ-OMZA) (uveďte do poznámky při koupi)
- Na Vaše přání Vám do nádrže zalaminujeme Vámi dodanou zátku. (uveďte do poznámky při koupi)