Typ krytu pro lepení
1. Umýt motor od nečistot
2. Technickým benzínem odmastit plochy motoru, na které se budou lepit carbonové kryty
3. Technickým benzínem odmastit vnitřek carbonového krytu
4. Bez lepidla zkusit carbonový kryt nasunout na motor. Nutno zjistit, jak carbonový kryt pasuje a kolik lepidla bude nutno použít.
5. Rovnoměrně dle potřeby nanést silikonové lepidlo (z hlediska estetiky doporučujeme lepidlo černé barvy) na vnitřek carbonového krytu. Obvykle stačí nanést pás lepidla cca 1cm po obvodu carbonového krytu a uprostřed krytu. Záleží na velikosti krytu a na tom, jak sedí na motoru
6. Nasunout carbonový kryt na motor a vhodně jej zafixovat. Některé kryty drží samy a fixovat se nemusí, ale některé méně hluboké (plošší kryty) je třeba k motoru nějak zafixovat. Obvykle lepící páskou.
7. Po nasunutí je dobré omáznout lepidlem hranu carbonového krytu a tím utěsnit případnou netěsnost mezi carbon. krytem a motorem. Zabrání se tak budoucímu zatékání vody a nečistot. Přebytky lepidla je třeba odstranit.
8. Lepidlo je třeba nechat vytvrdnout. V ideálním případě do druhého dne. Nejde jen tak kryt nalepit a ihned vyrazit na trať. Je jisté, že by kryt upadl.
9. Dodržujte návod k použití na lepidle!
10. Nejste-li si jistí svou technickou dovedností, svěřte nalepení krytů odbornému servisu.
TIP : Pro lepení krytů doporučujeme motorový silikon v naší nabídce (SILICON) nebo silokonové lepidlo SYKAFLEX, TERASON. Dále je možné použít lepidlo CHEMOPREN - ALKAPREN. Důležítá vlatnost lepidla : odolnost vůči teplotě alespoň 90C.
Info o krytech Motoforza
Proč použít naše kryty motoru?
- V některých soutěžích povinná součást výbavy motocyklu.
- Naše kryty jsou navrženy, tak aby kryly nutnou část motocyklu, nikoliv celý motor. Motor tedy lépe chladí.
- Více-dílné kryty motoru pravé strany - při pádu se ne vždy poničí oba kryty motoru na jedné straně motocyklu, naše kryty motoru jsou rozdělené, tudíž lze kryty vyměnit samostatně což Vám šetří čas a peníze.
- Velmi užitečná a účinná ochrana křehkých a drahých částí motoru. Použitelná nejen na okruzích, ale i v běžném provozu. I přes velkou ochrannou funkci, nízká hmotnost. Zamezuje prasknutí hliníkových nebo magnesiových originálních krytů a nedovolí proniknutí špíny a kamínků do motoru, klikové hřídele nebo olejové pumpy.
- Jsou vyráběny POUZE z carbonu a několika vrstev kevlar-carbonu zalisované pod tlakem, aby se odstranily vzduchové bubliny a přebytečná pryskyřice. Tímto je docíleno velké pevnosti výrobku.
- V nabídce také montovací kryty motoru "Motoforza Race Tech". Snadná demontáž a výměna po pádu motocyklu. některé typy mají extra vyztužené namáhané místa. Odvětrávácí systém pro lepší chlazení motoru.
- Zaručená stálost CARBONU - používáním vhodných komponentů nereaguje povrch carbonových dílů na UV záření a výrobek "nezbělá" - používáno u všech našich carbonových výrobků.
Na foto 1, lze vidět na pravou stranu motoru - víko "Pick up", které nemělo ochranný kryt = poničení při pádu.
Na foto 2-3, lze vidět, jak kryt zapalování uchránil originální víko při pádu.