Triumph T595, 955, 955i Daytona 1997-2001Kryt nádrže

Triumph T595, 955, 955i Daytona 1997 1998 1999 2000 2001

Vyberte provedení

GFK - Sklolaminát
GFK - Probarvený černý
Karbon

Kód: T-KN|G

Cena bez DPH : 1 777  (2 150  s DPH)

Kód: T-KN|GB

Cena bez DPH : 2 843  (3 440  s DPH)

Kód: T-KN|C

Cena bez DPH : 8 884  (10 750  s DPH)

Jedná se o překryt originální nádrže

>>>> proč Motoforza?

  • TOP kvalita prověřená seriály MotoGP, WSBK, IDM, IRC, TT
  • Perfektní pasování, flexibilita, výdrž
  • Několik vrstev Kevlar-Karbon výztuh pro extra výdrž
  • Hladký povrch vyhovující lakování, nepředvrtané otvory.
  • Naše díly jsou mnohem lehčí a značně levnější než ABS orig. díly

Materiály / provedení

Video

GFK - Sklolaminát

Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají převážně hladký povrch, jsou určeny pro lakýrnickou práci.
Více foto zde: >>>
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.

Video

GFK - Probarvený černý

 Složení - UV stabilní gelcoat - probarvený (černý RAL 9005), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Carbonem, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají hladký a vyleštěný povrch. Není nutno lakovat !
Více foto zde >>>
Proč GFK - probarvený sklolaminát? - Pěkné vyleštěné díly, pro ty co chtějí ušetřit za nalakování, pokud se jim hodí doplňek v černé barvě. Pokud díl trefí např. kamínky, zůstává díl na poškozeném místě černý.

Video

Karbon

 Tyto výrobky  se skládají z transparentního UV stabilního gelcoatu a Karbonové tkaniny a je zde použita speciální pryskyřice. Na bázi semi-epoxid. Díly jsou lehké a pevnější než GFK. Díly jsou vyleštěny do vysokého lesku, tak aby vynikla Karbonová vlákna.pozn: (Kryty motoru, kryty rámu a vidlice = první vrstva Karbon (černá tkanina) + další vrstvy Kevlar-Carbon). 
Proč Karbon provedení? - Pro fanoušky Karbonu. Nízká hmotnost a tvrdost. U tohoto provedení klademe extrémní důraz na povrch a pohledovou vrstvu, tak aby vynikla nejlépe karbon tkanina. Vhodné pro "show bikes". Vysoce vyleštěny. Díly se dále nelakují. U krytů motoru a rámu je použitím více vrstev Karbonu a Kevlar-carbonu docílena extrémní trvdost výrobku.

Instalace

PŘED instalací krytu nádrže doporučujeme provést :

  • V případě, že má motocykl originální kryt nádrže nebo přední kryt, je nutné jej před instalací laminátového krytu odinstalovat.
  • Oblepit nádrž lepící páskou, abychom zamezili jejímu poškřábání při instalaci a sundávání krytu. Nebo nalepíme na náchylná místa k prodření molitan (tenké gumové pásky).
  • U některých typů krytů doporučujeme nalepit na nádrž tenké proužky lepícího suchého zipu pro stabilnější uchycení (protikus do krytu nádrže)
  • Otvor na krytu nádrže kolem zátky nádrže je většinou dle originálního uzávěru. V případě potřeby lze jednoduše upravit dle libosti a použitého typu uzávěru pomocí smirkového papíru a vodního smirku. Větší zásah provádějte frézkou.
  • Pokud si nejste jistí svojí zručností kontaktujte nás před objednávkou, otvor Vám upravíme dle Vašeho přání.

Instalační návod, rady, tipy pro montáž naleznete zde >>>

p>

Technická specifikace

  • Nízká váha, flexibilita, výdrž, díky spojení kompozitních materiálů a precizní ruční výrobě.
  • Několik vrstev Kevlar-Karbon výztuh v namáhaných místech pro extra výdrž.

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

Abychom vám mohli web lépe přizpůsobit, uchováváme soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Potřebuji více informací