The shape of the airfoils generates downforce (downward pressure) which increases stability at high speeds, helping to decrease the tendency to wheelie out of corners and at the same time increasing stability in the most decisive braking sections.
Furthermore, the choice of adopting the wing type profile allows the front section to be reduced to a minimum while maintaining a high CX value (drag coefficient).
It is also possible to purchase the winglets individually:
>>> proč Motoforza?
Karbonová tkanina Plain + matná pohledová vrstva.
Vyrobeno v autoklávu, díky tomu mají díly extra nízkou hmotnost a tvrdost.
Díly jsou lehké a pevnější než díly GFK a značně lehčí než ABS (o 30-50%).
Není nutné lakovat. Připraveno na instalaci vč. předvrtaných děr.
Proč Karbon provedení? - Kombinace estetického designu a funkčnosti. Nízká hmotnost a tvrdost. Vhodné nejen pro "show bikes".
Karbonová tkanina Twill + matná pohledová vrstva.
Vyrobeno v autoklávu, díky tomu mají díly extra nízkou hmotnost a tvrdost.
Díly jsou lehké a pevnější než díly GFK a značně lehčí než ABS (o 30-50%).
Není nutné lakovat. Připraveno na instalaci vč. předvrtaných děr.
Proč Karbon provedení? - Kombinace estetického designu a funkčnosti. Nízká hmotnost a tvrdost. Vhodné nejen pro "show bikes".
Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.