Novinka

Aprilia RSV Tuono V4 2011-2012 - konverze na Aprilia RSV 4 2021 - Kompletní sada racing 9-dílná

Vyberte provedení

GFK - Sklolaminát
GFK Racing
Performance

Kód: A11T-CSR11-12C|G

Cena bez DPH : 28 990  (35 078  s DPH)

Kód: A11T-CSR11-12C|GR

Cena bez DPH : 37 688  (45 602  s DPH)

Kód: A11T-CSR11-12C|P

Cena bez DPH : 69 576  (84 187  s DPH)

  • OBLEČ SVOJE Tuono V4 R 2011-2012 do nových kapot Aprilia RSV4 2021+

Pro modely :

  • Tuono 1000 V4 R 2011-2012 (V4 1100,1100 2013-2012 máme v nabídce tento set ID: A11T-CSR13-20C)
  • RARITA

Kompletní sada 9-dílná Racing obsahuje :

  • 1x Vrchní díl racing -velký
  • 1x Plexi Puig racing - čiré vč. šroubů
  • 1x Křídelko Levé
  • 1x Křidélko Pravé
  • 1x Spodní díl Racing
  • 1x Sedlo Racing pro nalepní pěny
  • 1x Pěna na sedlo EVO3
  • 1x Kryt nádrže RSV 4 13-20
  • 1x Vzduchové roury racing  - pár
  • 1x Držák otáčkoměru racing konverze RSV 4 21
  • 1x Předinstalované rychloupínací šrouby D ring.
  • 1x Výpustný špunt

Zvýhodněná cena oproti dílům zakoupeným jednotlivě!

>>> proč Motoforza?

  • TOP kvalita prověřená seriály MotoGP, WSBK, IDM, IRC, TT
  • Perfektní pasování, flexibilita, výdrž
  • Několik vrstev Kevlar-Karbon výztuh pro extra výdrž
  • Hladký povrch vyhovující lakování, nepředvrtané otvory
  • Naše díly jsou mnohem lehčí a značně levnější než ABS originální díly

Materiály / provedení

Video

GFK - Sklolaminát

Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají převážně hladký povrch, jsou určeny pro lakýrnickou práci.
Více foto zde: >>>
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.

Video

GFK Racing

Odlehčená verze GFK-sklolaminát. Toto provedení  vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti. Jsou lehčí než běžné GFK díly. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem nebo Corematem. Použitý materiál sklolaminát , Kevlar-Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice.
Proč GFK - sklolaminát Racing? - Pro všechny kdo chce snížit váhu na maximum. Váhou srovnatelné s carbonovými díly. Vhodné pro závodní týmy. Vyrobeny pro lakování.

Video

Performance

 U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti a odolnosti proti otěru.Složení - Kevlar-carbon tkanina do bílého Gelcoatu. Toto provedení vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. Z pohledu ceny ekonomická varianta srovnatelná s carbonovými díly. Jsou lehčí než GFK díly. Vyrobeno pro lakování. Použitý materiál Kevlar-Karbon, Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice. U sedadel pro vyztužení Coremat. 
Proč provedení Performance? - Již z názvu díly pro vysoký výkon v poměru kvalita: cena: nízká váha. Pružnější, odolnější pro delší výdrž než GFK díly, cenově výhodnější než na trhu dražší karbonové díly. Váhou a funkčností srovnatelné s karbonovými díly.

Instalace

  • U modelů RSV 4 2015-2016 (starší Tuona 13-16) je nutné pro instalaci kapota zaměnit expanzní nádobku z modelu RSV4 2017 a novější nebo přímo model 2021- (foto č.)

  • 4 (rychloupínacích) šroubů je potřeba ke spojení Vrchního dílu se spodním dílem.
     
  • Naše kapotáže používají originální montážní úchyty a u většiny dílů jsou body pro navrtání děr pro montáž jasně naznačeny na jedn. dílech.
     
  • Díky navrženému designu a díky rozdělení kapotáže na méně dílů než u orig. ABS plastů značně jednodušší montáž.

 

Instalační návod, rady, tipy pro montáž naleznete zde >>>

Technická specifikace

Jedná se o závodní kompletní sadu dílů na okruh, důležitou pro záměnu za originální ABS plasty.
 

  • Vrchní díl a spodní díl nejsou kompatibilní s originálními díly, jen sami navzájem.
  • Nízká váha, flexibilita, výdrž, díky spojení kompozitních materiálů a precizní ruční výrobě.
  • Několik vrstev Kevlar-Karbon výztuh pro extra výdrž. Vrchní díl lze použít s originálním plexi
  • Vrchní díl lze použít s originálním plexi
  • Naše závodní Spodní díly a závodní Olejové vany jsou schopny dle technických pravidel pojmout 4l oleje.

Sedlo racing pro nalepení pěny :

  1. Umožňuje jezdci mít nižší těžiště při jízdě a tím zvyšuje jeho výkon.
  2. Extra Kevlar-Karbonové výztuhy namáhaných a montážních míst.
  3. Speciální vyztužení Corematem zespodu sedadla pro větší pevnost a výdrž výrobku

Výhody 3-dílného kompletu :

  • Jednoduchá instalace, deinstalace jen 3 dílů, 2 dílů kapotáže
  • Použití méně šroubů.

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

Abychom vám mohli web lépe přizpůsobit, uchováváme soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Potřebuji více informací