Kawasaki Ninja ZX-6R/636 2013-2018Kompletní sada 6-dílná Racing - KONVERZE SET - Kawasaki ZX6R 2012-2017

Kawasaki Ninja ZX-6R/636 2013 2014 2015 2016 2017 2018

Vyberte provedení

GFK - Sklolaminát
GFK Racing
Performance

Kód: K636-CSR213|G

Cena bez DPH : 16 726  (20 239  s DPH)

Kód: K636-CSR213|GR

Cena bez DPH : 23 417  (28 335  s DPH)

Kód: K636-CSR213|P

Cena bez DPH : 40 143  (48 573  s DPH)

Konverze kapot ZX6R 09-12 na model 636 2013-.

Kompletní sada 6-dílná Racing obsahuje :

  • 1x Vrchní díl racing - velký ZX6R 09-12
  • 1x Držák otáčkoměru ZX6R 09-12
  • 1x Náfuk racing ZX6R 09-12
  • 1x Spodní díl racing ZX6R 09-12
  • 1x Sedlo Original Polster ZX6R 09-12
  • 1x GFK polster pro nalepení pěny ZX6R 09-12
  • 1x Výztuha sedla

Zvýhodněná cena oproti dílům zakoupeným jednotlivě!

>>> proč Motoforza?

  • TOP kvalita prověřená seriály MotoGP, WSBK, IDM, IRC, TT
  • Perfektní pasování, flexibilita, výdrž
  • Několik vrstev Kevlar-Karbon výztuh pro extra výdrž
  • Hladký povrch vyhovující lakování, nepředvrtané otvory
  • Naše díly jsou mnohem lehčí a značně levnější než ABS originální díly

Materiály / provedení

Video

GFK - Sklolaminát

Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají převážně hladký povrch, jsou určeny pro lakýrnickou práci.
Více foto zde: >>>
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.

Video

GFK Racing

Odlehčená verze GFK-sklolaminát. Toto provedení  vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti. Jsou lehčí než běžné GFK díly. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem nebo Corematem. Použitý materiál sklolaminát , Kevlar-Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice.
Proč GFK - sklolaminát Racing? - Pro všechny kdo chce snížit váhu na maximum. Váhou srovnatelné s carbonovými díly. Vhodné pro závodní týmy. Vyrobeny pro lakování.

Video

Performance

 U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti a odolnosti proti otěru.Složení - Kevlar-carbon tkanina do bílého Gelcoatu. Toto provedení vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. Z pohledu ceny ekonomická varianta srovnatelná s carbonovými díly. Jsou lehčí než GFK díly. Vyrobeno pro lakování. Použitý materiál Kevlar-Karbon, Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice. U sedadel pro vyztužení Coremat. 
Proč provedení Performance? - Již z názvu díly pro vysoký výkon v poměru kvalita: cena: nízká váha. Pružnější, odolnější pro delší výdrž než GFK díly, cenově výhodnější než na trhu dražší karbonové díly. Váhou a funkčností srovnatelné s karbonovými díly.

Instalace

  • Díky stejnému "chassi" (rámu a zadní kyvky a podsedlového rámu) je možné instalovat kapotáž z modelu ZX6R 2009-2012 na model 636 2013-.
    Při této konverzi je potřeba zaměnit originální držák otáčkoměru a sání také za díly z modelu ZX6R 09-12. Tyto díly dodáváme v této sadě.
    - Jediná manší úprava je nutná na uchycení krytu nádrže v přední části, kterou Vám také nachystáme.
    - popř. běžná úprava spodního dílu např. s použitím výfuku Akrapovic, kde je potřeba zvětšit (vyřezat větší otvor na výku z boku spodního dílu)
  • Jako další běžná úprava jako na většině jiných modelů je třeba seříznout originální podsedlový plast , který drží baterii apod. v originále je moc široký pro 1-dílné závodní sedadlo. (plast je nutné seříznout jako je na foto, podélně podle podsedlového rámu)
  • 4-6 (rychloupínacích) šroubů je potřeba ke spojení Vrchního dílu se spodním dílem.
  • Naše kapotáže používají originální montážní úchyty a u většiny dílů jsou body pro navrtání děr pro montáž jasně naznačeny na jedn. dílech.
  • Díky navrženému designu a díky rozdělení kapotáže na méně dílů než u orig. ABS plastů značně jednodušší montáž.

Instalační návod, rady, tipy pro montáž naleznete zde >>>

Technická specifikace

Jedná se o závodní kompletní sadu dílů na okruh, důležitou pro záměnu za originální ABS plasty.
 

  • Vrchní díl, boční díly nejsou kompatibilní s originálními díly, jen sami navzájem.
  • Nízká váha, flexibilita, výdrž, díky spojení kompozitních materiálů a precizní ruční výrobě.
  • Několik vrstev Kevlar-Karbon výztuh pro extra výdrž. Vrchní díl lze použít s originálním plexi
  • Vrchní díl lze použít s originálním plexi
  • Naše závodní Spodní díly a závodní Olejové vany jsou schopny dle technických pravidel pojmout 4l oleje.

Sedlo racing pro nalepení pěny :

  1. Umožňuje jezdci mít nižší těžiště při jízdě a tím zvyšuje jeho výkon.
  2. Extra Kevlar-Karbonové výztuhy namáhaných a montážních míst.
  3. Speciální vyztužení Corematem zespodu sedadla pro větší pevnost a výdrž výrobku

Výhody 4-dílného kompletu :

  • Lepší skladnost (místa v dodávce není nikdy dost)
  • Možnost výměny jen bočních dílů po pádu
  • Jednodušší přístupnost k motoru
  • Nižší počet (rychloupínacích) šroubů k uchycení.

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

Abychom vám mohli web lépe přizpůsobit, uchováváme soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Potřebuji více informací