Honda CBR 600 F 1995-1996Kompletní sada 3-dílná Racing

Honda CBR 600 F 1995 1996

Vyberte provedení

GFK - Sklolaminát
Performance

Kód: H6-CSR95-96|G

Cena bez DPH : 13 630  (16 492  s DPH)

Kód: H6-CSR95-96|P

Cena bez DPH : 32 710  (39 579  s DPH)

Kompletní sada 3-dílná Racing obsahuje :

  • 1x Vrchní díl racing - velký
  • 1x Spodní díl Racing
  • 1x Sedlo Racing pro nalepní pěny

Zvýhodněná cena oproti dílům zakoupeným jednotlivě!

>>> proč Motoforza?

  • TOP kvalita prověřená seriály MotoGP, WSBK, IDM, IRC, TT
  • Perfektní pasování, flexibilita, výdrž
  • Několik vrstev Kevlar-Karbon výztuh pro extra výdrž
  • Hladký povrch vyhovující lakování, nepředvrtané otvory
  • Naše díly jsou mnohem lehčí a značně levnější než ABS originální díly

Materiály / provedení

Video

GFK - Sklolaminát

Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají převážně hladký povrch, jsou určeny pro lakýrnickou práci.
Více foto zde: >>>
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.

Video

Performance

 U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti a odolnosti proti otěru.Složení - Kevlar-carbon tkanina do bílého Gelcoatu. Toto provedení vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. Z pohledu ceny ekonomická varianta srovnatelná s carbonovými díly. Jsou lehčí než GFK díly. Vyrobeno pro lakování. Použitý materiál Kevlar-Karbon, Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice. U sedadel pro vyztužení Coremat. 
Proč provedení Performance? - Již z názvu díly pro vysoký výkon v poměru kvalita: cena: nízká váha. Pružnější, odolnější pro delší výdrž než GFK díly, cenově výhodnější než na trhu dražší karbonové díly. Váhou a funkčností srovnatelné s karbonovými díly.

Instalace

  • 6-8 (rychloupínacích) šroubů je potřeba ke spojení Vrchního dílu se spodním dílem.
  • Naše kapotáže používají originální montážní úchyty a u většiny dílů jsou body pro navrtání děr pro montáž jasně naznačeny na jedn. dílech.
  • Díky navrženému designu a díky rozdělení kapotáže na méně dílů než u orig. ABS plastů značně jednodušší montáž.

Instalační návod, rady, tipy pro montáž naleznete zde >>>

Technická specifikace

  • Jedná se o závodní kompletní sadu dílů na okruh, důležitou pro záměnu za originální ABS plasty.
  • Vrchní a spodní díl nejsou kompatibilní s originálními díly, jen sami navzájem.
  • Nízká váha, flexibilita, výdrž, díky spojení kompozitních materiálů a precizní ruční výrobě.
  • Několik vrstev Kevlar-Karbon výztuh pro extra výdrž. Vrchní díl lze použít s originálním plexi
  • Vrchní díl lze použít s originálním plexi
  • Naše závodní Spodní díly a závodní Olejové vany jsou schopny dle technických pravidel pojmout 4l oleje.
  • Sedlo racing pro nalepení pěny :
    1. Umožňuje jezdci mít nižší těžiště při jízdě a tím zvyšuje jeho výkon.
    2. Extra Kevlar-Karbonové výztuhy namáhaných a montážních míst.
    3. Speciální vyztužení Corematem zespodu sedadla pro větší pevnost a výdrž výrobku

Výhody 3-dílného kompletu :

  • Jednodušší montáž
  • Rychlejší montáž/demontáž celého předního dílu kapotáže
  • Nižší počet (rychloupínacích) šroubů k uchycení

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

Abychom vám mohli web lépe přizpůsobit, uchováváme soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Potřebuji více informací