Novinka

Yamaha YZF R6 2008-2016 - Kompletní sada 13-dílná Racing - FULL Conversion Kit na R6 2017+

Vyberte provedení

GFK - Sklolaminát
GFK Racing
Performance

Kód: Y6-CSR308CONF|G

Cena bez DPH : 31 990  (38 708  s DPH)

Kód: Y6-CSR308CONF|GR

Cena bez DPH : 41 588  (50 321  s DPH)

Kód: Y6-CSR308CONF|P

Cena bez DPH : 76 776  (92 899  s DPH)

  • Obleč svoji starší R6 08-16 do nového kabátu R6 17+24 !
  • FULL Kompletní sada, se vším co je potřeba. Tato sada obsahuje všechny díly kapotáže R6 17+ tedy vč. závodního rámu, krytu nádrže a adaptérů pro montáž.
    Polovoční konverzrní sadu bez racing zadního rámu a sedadla R6 08-16 máme zde: ID: Y6-CSR308CON

Součástí Kompletní sady 13-dílné Racing je :

  • 1x Vrchní díl racing - malý R6 2017+
  • 1x Boční díl P R6 2017+
  • 1x Boční díl L R6 2017+
  • 1x Olejová vana Racing R6 2017+
  • 1x Sedlo Racing pro nalepní pěny R6 2017+
  • 1x Spodní kryt sedla
  • 1x Kryt nádrže v2  R6 08-17 konverzní
  • 1x Podsedlový rám racing - Konverze na R6 17+
  • 1x Držák baterie
  • 1x Náfuk racing v2 - R6 2017
  • 1x Držák otáčkoměru racing - konverze na R6 17+
  • 1x Montážní sada
  • 1x Předinstalované rychloupínačí šrouby sada 11ks
  • 1x Plexi racing - Puig čiré + 4x šroub na plexi
  • 1x Vysekunutá Pěna racing Forza Foam R6 17+

Zvýhodněná cena oproti dílům zakoupeným jednotlivě!

>>> proč Motoforza?

  • TOP kvalita prověřená seriály MotoGP, WSBK, IDM, IRC, TT
  • Perfektní pasování, flexibilita, výdrž
  • Několik vrstev Kevlar-Karbon výztuh pro extra výdrž
  • Hladký povrch vyhovující lakování, nepředvrtané otvory
  • Naše díly jsou mnohem lehčí a značně levnější než ABS originální díly

Materiály / provedení

Video

GFK - Sklolaminát

Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají převážně hladký povrch, jsou určeny pro lakýrnickou práci.
Více foto zde: >>>
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.

Video

GFK Racing

Odlehčená verze GFK-sklolaminát. Toto provedení  vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti. Jsou lehčí než běžné GFK díly. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem nebo Corematem. Použitý materiál sklolaminát , Kevlar-Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice.
Proč GFK - sklolaminát Racing? - Pro všechny kdo chce snížit váhu na maximum. Váhou srovnatelné s carbonovými díly. Vhodné pro závodní týmy. Vyrobeny pro lakování.

Video

Performance

 U těchto výrobků klademe důraz na co nejnižší váhu, při zachování maximální pružnosti a odolnosti proti otěru.Složení - Kevlar-carbon tkanina do bílého Gelcoatu. Toto provedení vzniklo na základě testování a požadavků elitních týmů v nejprestižnějších seriálech závodů. Z pohledu ceny ekonomická varianta srovnatelná s carbonovými díly. Jsou lehčí než GFK díly. Vyrobeno pro lakování. Použitý materiál Kevlar-Karbon, Karbon, bílý gelcoat a pryskyřice. U sedadel pro vyztužení Coremat. 
Proč provedení Performance? - Již z názvu díly pro vysoký výkon v poměru kvalita: cena: nízká váha. Pružnější, odolnější pro delší výdrž než GFK díly, cenově výhodnější než na trhu dražší karbonové díly. Váhou a funkčností srovnatelné s karbonovými díly.

Instalace

  • 11 (rychloupínacích) šroubů je potřeba ke spojení Vrchního dílu s bočními díly a olejovou vanou.
  • Naše kapotáže používají originální montážní úchyty a u většiny dílů jsou body pro navrtání děr pro montáž jasně naznačeny na jedn. dílech.
  • Díky navrženému designu a díky rozdělení kapotáže na méně dílů než u orig. ABS plastů značně jednodušší montáž.

Instalační návod, rady, tipy pro montáž naleznete zde >>>

Technická specifikace

Jedná se o závodní kompletní sadu dílů na okruh, důležitou pro záměnu za originální ABS plasty.
 

  • Vrchní díl, boční díly a olejová vana nejsou kompatibilní s originálními díly, jen sami navzájem.
     
  • Nízká váha, flexibilita, výdrž, díky spojení kompozitních materiálů a precizní ruční výrobě.
     
  • Několik vrstev Kevlar-Karbon výztuh pro extra výdrž. Vrchní díl lze použít s originálním plexi
     
  • Vrchní díl lze použít s originálním plexi R6 2017-
     
  • Naše závodní Spodní díly a závodní Olejové vany jsou schopny dle technických pravidel pojmout 4l oleje.

Sedlo racing pro nalepení pěny :

  1. Pasuje na originální rám a závodní rám Motoforza (ID: Y6-R08)
  2. Umožňuje jezdci mít nižší těžiště při jízdě a tím zvyšuje jeho výkon.
  3. Extra Kevlar-Karbonové výztuhy namáhaných a montážních míst.
  4. Speciální vyztužení Corematem zespodu sedadla pro větší pevnost a výdrž výrobku

Výhody 5-dílného kompletu :

  • Lepší skladnost (místa v dodávce není nikdy dost)
  • Možnost výměny jen bočních dílů po pádu
  • Jednodušší přístupnost k motoru

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

Abychom vám mohli web lépe přizpůsobit, uchováváme soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Potřebuji více informací