BMW R 1100 1994-2005Klín pod motor (Boxer Cup)

BMW R 1100 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005

Vyberte provedení

GFK - Sklolaminát
GFK - Probarvený černý

Kód: B11-2S|G

Cena bez DPH : 2 967  (3 590  s DPH)

Kód: B11-2S|GB

Cena bez DPH : 5 637  (6 821  s DPH)

Klín pod motor (Boxer Cup) obsahuje:

  • Testováno na modelu R1100S  (Boxer Cup) viz foto.
  • pro model R1200 jen s úpravou levé strany, nebo s použitím závodního stojanu.


Designový doplněk, který dodá motocyklu dynamický vzhled.

  • Dodáváme včetně gumových průchodek s vložkami (foto 17,19) pro pohlcení vibrací při jízdě.

     
  • Nabízíme možnost zakoupit montážní kit (B11-D2S).
     
  • TIP: Pokud jste nenašli klín pro Váš model, v nabídce máme také několik UNI klínů pod motor, které pasují téměř na cokoliv.

Materiály / provedení

Video

GFK - Sklolaminát

Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají převážně hladký povrch, jsou určeny pro lakýrnickou práci.
Více foto zde: >>>
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.

Video

GFK - Probarvený černý

 Složení - UV stabilní gelcoat - probarvený (černý RAL 9005), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Carbonem, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají hladký a vyleštěný povrch. Není nutno lakovat !
Více foto zde >>>
Proč GFK - probarvený sklolaminát? - Pěkné vyleštěné díly, pro ty co chtějí ušetřit za nalakování, pokud se jim hodí doplňek v černé barvě. Pokud díl trefí např. kamínky, zůstává díl na poškozeném místě černý.

Instalace

  • S instalační montážní sadou ke klínu postupujte dle dodaného návodu (nebo jej nahlédněte zde >>>)
  • Pokud byl na vašem motocyklu namontován hlavní centrální stojan, je nutné sundat objímky z rámu.
     
  • Pokud k danému modelu není montážní sada v nabídce nezoufejte. Stačí upravit UNI montážní sadu Motoforza, kterou lze ke klínům zakoupit. Montážní držáčky se naohýbají a zakratí podle potřeby na níže položené úchyty na motoru. Lze tak vše upravit a usadit klín dle vlastních představ. (V sadě sady 2x delší, 3x kratší pás s nýtovací maticí se zavítem a šroubky-viz foto #).
     
  • Ke klínu samozřejmě dodáváme gumové průchodky s vložkami pro pohlcování vybrací při jízdě. (jsou v ceně klínu).

 

Jak na celou instalaci klínu a průchodek zde >>>>

Technická specifikace

  • Naše klíny jsou standartně dodávány ze sklolaminátu (GFK), z několik vrstev rohože a tkaniny prosyceny kvalitní pryskyřicí => výborná tuhost a flexibilita.
  • Hladký povrch, nepředvrtané otvory. Kevlar-Karbonové výztuhy montážních úchytů zvyšující životnost těchto namáhaných míst.

Dodáváme v různých provedeních jako např.:

  1. GFK-sklolaminát
  2. GFK-Probarvený sklolaminát černý
  3. Karbon
  4. Kevlar-Karbon

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

Abychom vám mohli web lépe přizpůsobit, uchováváme soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Potřebuji více informací