For 1998, Kawasaki completely redesigned the ZX-9R. The basic roadgoing bias of the bike, with the relaxed riding position and generous chassis dimensions remained, but the character of the bike was fundamentally changed.
Overall, with a factory-quoted dry weight of 183 kg, the C-model weighed less fully fuelled than the first B-model weighed dry.
Visually, the new bike retained the rounded, voluptuous, organic look of its predecessor, but became sleeker, with a slimmer tail unit and a smaller fairing. As a consequence of the smaller engine and shorter wheelbase, though, the fuel tank became wider and intruded more on the riding position than before.
Předchystané sety! Kompletní sady racing, Konverzní sady, Přední kapotáže, Kapotáže s plexi, se světly, Rámy se sedadlem, Držáky racing s náfukem atd.
Jednotlivé díly kapotáže (vrchní díly, boční díly, spodní díly, sedadla-zadní díly, kapotáže cafe racer, celokapotáže Oldtimer, blatníky, kryty nádrže, náfuky-airboxy, klíny pod motor atd.
Různé typy držáků. Držáky otáčkoměru (lešení), Podsedlové rámy, Montážní sady, Instalace Rychloupínacích šroubů, Držáky na světlomety, Instalace držáků projektorů.
Typické příslušenství ke kapotážím. Plexiskla v různých provedeních, Pěny na závodní sedadla, Přepákování-stupačky, Řídítka, Světlomety, atd.
Různé kryty a ochranné prvky na moto! Kryty rámu, zadní vidlice, motoru, Kryty dalších dílů, ochranné folie-tank pady, Vodící ploutve, Pěna do nádrže, Thermo folie, Padací protektory.
Šrouby a spojovací materiál pro montáž dílů. Různé druhy rychloupínacích šroubů s bajonetovým systémem, Šrouby na plexisklo, Adaptéry, Podložky.
Ostatní nezařazené menší příslušenství. Stojany, Plastový ZIP, Výpustný špunt, Zátky k nádržím, Silicon-lepidla, Opravná laminovací sada, Příslušenství pro stojany, ND přepákování, řídítek, stupačky.