Novinka

Honda CB 250,350,450,500 1961-1964Kapotáž se světlem 4 1/2 palce - SET

Honda CB 250,350,450,500 1961 1962 1963 1964

Vyberte provedení

GFK - Sklolaminát
GFK - vč. kouřové plexi

Kód: OH250-CSK412|G

Cena bez DPH : 11 839  (14 325  s DPH)

Kód: OH250-CSK412|GK

Cena bez DPH : 12 194  (14 755  s DPH)

  • Kapotáž pro Oldtimer - veterány / cafe racer, s předchystaným plexisklem a šrouby na plexi.
  • Vhodná pro různé modely Honda 250,350,500, CB350-550 / UNI

Rozměry : viz foto #2-3

  • Set obsahuje : 
    1x Kapotáž
    1x Světlomet 4 1/2 Palce /EU homologace/
    1x držáky světlometu v kapotě
    1x Plexisklo čiré, předtvrtané , ořízlé ke kapotáži
    1x sadu plexi šroubů (černá)
     

>>>> proč Motoforza?

  • Krásné zpracování i zevnitř výrobku. Několik vrstev rohože a tkaniny prosyceny kvalitní pryskyřicí => výborná tuhost a flexibilita.
  • Hladký povrch vyhovující lakování, nepředvrtané otvory.
  • Většina z našich dílů jsou repliky vzácných originálních dílů ve vysoké kvalitě zpracování.

Materiály / provedení

Video

GFK - Sklolaminát

Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - UV stabilní bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy Kevlar-Karbonem ve vrstvách dle potřeby, nebo Corematem. Díly jsou pružné a mají převážně hladký povrch, jsou určeny pro lakýrnickou práci.
Více foto zde: >>>
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.

Video

GFK - vč. kouřové plexi

Kapotáž GFK sklolaminát + kouřové plexisklo. Základní a nejlevnějsí provedení je GFK sklolaminát. Díky preciznosti zaměstnanců při ruční výrobě a důrazu na kvalitu tyto výrobky mají dobrou pružnost, odolnost a nízkou váhu. Složení - Bílý gelcoat (nikoliv lak), skelná rohož a skelná tkanina prosycené pryskyřicí. V namáhaných a náchylných místech k prasknutí jsou díly vyztuženy ve vrstvách dle potřeby. Díly jsou pružné a mají hladký povrch, jsou určeny pro nalakování.
Proč GFK - sklolaminát? Pro ty co chtěji přestrojit motorku, třeba na okruh za nízké náklady. Zjednodušit si montáž kapot, nebo levně zaměnit díl za drahý (rozbitý) originál.

Instalace

Vzhledem k tomu, že se v převážné většině používá kapotáž na stavby a úpravy, je nutné kapotáž spasovat na moto a poté vyrobit držáky kapotáže.

Instalační návod, rady, tipy pro montáž naleznete zde >>>

Technická specifikace

Typ dílu - celokapotáž s předchystaným plexisklem a šrouby na plexi,      Umístění na motocyklu - v předu

Hladký povrch, nepředvrtané otvory.
Nedodáváme s držáky a šrouby kapotáže.

  • Naše díly Oldtimer jsou standartně dodávány ze sklolaminátu (GFK), z několik vrstev rohože a tkaniny prosyceny kvalitní pryskyřicí => výborná tuhost a flexibilita.
  • UV stabilní bílý gelcoat může být u obou variant obroušen pod vodou, nastříkán plničem a stříkán barvou nebo obroušen pod vodou a stříkán v případě nouze.
  • Karbon - Některé díly zakázkově vyrábíme v Karbonu ve vysokém lesku, pro zvýraznění struktury Karbon tkaniny, bez nutnosti lakování.

Vaše dotazy

Nenašli jste v popisu dílu, co jste potřebovali vědět? Kontaktujte nás.

Abychom vám mohli web lépe přizpůsobit, uchováváme soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Potřebuji více informací