CBR 600 F2 91-94. V roce 1991 CBR 600F přišla v jedné ze dvou barevných schémat: Ross white s Fighting red nebo black s Real blue, Light blue a Pink. Kolo mělo 60 palců, sériové radiální pneumatiky a motor o výkonu 100 koní (zvednuto z původních 70 koní z roku 1990). Motor a podvozek má nový design, motor byl 599cc DOHC 16-ti ventilový, kapalinou chlazený řadový čtyřválec spojený s 6-ti stupňovou převodovkou. Když Honda 600 debutovala v roce 1987, byl to velké odhalení. Nejenže to bylo nejrychlejší a nejvýkonnější middleweight který byl dosud vyroben, ale také naprosto perfektní uspokojení různých požadavků jak silničním jezdcům tak závodníkům, s vytříbeností které ještě žádný jiny sportbike nikdy nedosáhnul.
Předchystané sety! Kompletní sady racing, Konverzní sady, Přední kapotáže, Kapotáže s plexi, se světly, Rámy se sedadlem, Držáky racing s náfukem atd.
Jednotlivé díly kapotáže (vrchní díly, boční díly, spodní díly, sedadla-zadní díly, kapotáže cafe racer, celokapotáže Oldtimer, blatníky, kryty nádrže, náfuky-airboxy, klíny pod motor atd.
Různé typy držáků. Držáky otáčkoměru (lešení), Podsedlové rámy, Montážní sady, Instalace Rychloupínacích šroubů, Držáky na světlomety, Instalace držáků projektorů.
Typické příslušenství ke kapotážím. Plexiskla v různých provedeních, Pěny na závodní sedadla, Přepákování-stupačky, Řídítka, Světlomety, atd.
Různé kryty a ochranné prvky na moto! Kryty rámu, zadní vidlice, motoru, Kryty dalších dílů, ochranné folie-tank pady, Vodící ploutve, Pěna do nádrže, Thermo folie, Padací protektory.
Šrouby a spojovací materiál pro montáž dílů. Různé druhy rychloupínacích šroubů s bajonetovým systémem, Šrouby na plexisklo, Adaptéry, Podložky.
Ostatní nezařazené menší příslušenství. Stojany, Plastový ZIP, Výpustný špunt, Zátky k nádržím, Silicon-lepidla, Opravná laminovací sada, Příslušenství pro stojany, ND přepákování, řídítek, stupačky.