Firmu Motoforza letos čekalo spoustu velkých změn mezi které patří například zcela nové stránky s eshopem. Jak jste se s touto inovací porvali?
Určitě velice úspěšně. Potřebovali jsme nástroj, pro obsáhnutí nášeho širokého sortimentu, zasílání do celého světa a četná provedení materiálů. Web je rozsáhlý, naplněný výrobky, fotkami, blogem, funkcemi. Má četné výhody hledání a filtrování a ladíme další věci. Není to nějaká krabice, ale na míru postavený systém, který dále vylepšujeme tak, abychom zlepšili naše služby a pohodlnost nákupu ruku v ruce s rozšiřováním sortimentu. Nás těší, že nikdo v této branži ani zdaleka nic podobného nemá. Stejně jako naše výrobky, chceme být inovativní i v ostatních sekcích služeb.
Je to velký krok vpřed vůči zákazníkům, kteří budou takto komplexní eshop hledat jen těžko. Jak dlouho například trvá, když si objednám kompletní kapotáž na novou Yamahu R1?
Snažíme se díly držet skladem nebo před-připravené pro dokončení. U většiny dílů pro jednotlivé modely motocyklů dodání 1-14 dní. Pro našince to zvládáme i za 1-7 dnů.
Co se změnilo oproti minulým rokům?
Je třeba si uvědomit, že jsme prodělali v roce 2013 velkou změnu, takže jsme zpět rodinná firma s dlouhou tradicí a “know how”, ale s trochou nadsázky se dá říci, že jsme nová temperamentní mladá firma. Dále tedy budu hovořit spíše o posledních 3 letech.
Kvalita výrobků - hodně jsme zapracovali na flexibilitě a zpracování dílů, je to zásadní rozdíl oproti minulosti. Nové modely jsou propracovány od A do Z k dokonalosti. Pro snadné použití, pasování, funkčnost a výdrž.
U starších modelů aplikujeme nový postup výroby, tzn. že i přes zub času, která se podepisuje na formách dokážeme dodat mnohdy nesehnatelné díly ve stále slušné kvalitě. Čas od času inovujeme i starší formy podle nových trendů (jako např. u legendy Kawasaki ZXR 750 91), což si troufnu říci nikdo nedělá.
Jak se držíte na špici?
Máme vysoké nároky. Neustále na provedení dílů ve výrobě, na vývoj modelů při zavádění nových dílů a ve spolupráci s kontrolou kvality a aplikací našeho dlouholetého "know how". Děláme věci po svém.
Abychom měli přehled dost často máme v rukách výrobky dalších světových i jiných firem, abychom viděli a mohli srovnat s našimi výrobky, jsme rádi, že je podle toho jasně vidět, že jsme v naší práci úspěšní. Funkčnost a provedení naších výrobků konzultujeme s našimi týmy, které mají zastoupení v různých světových seriálech, testování je tak zaručené.
Pokud vidíme, že díly fungují např. v endurance závodě 24hodin., mnohdy i ještě docela obstojně po pádu, nebo na Tourist Trophy, pak je to správně.
Abychom měli přehled dost často máme v rukách výrobky dalších světových i jiných firem, abychom viděli a mohli srovnat s našimi výrobky, jsme rádi, že je podle toho jasně vidět, že jsme v naší práci úspěšní. Funkčnost a provedení naších výrobků konzultujeme s našimi týmy, které mají zastoupení v různých světových seriálech, testování je tak zaručené.
Pokud vidíme, že díly fungují např. v endurance závodě 24hodin., mnohdy i ještě docela obstojně po pádu, nebo na Tourist Trophy, pak je to správně.
Teď už se dostaneme zpátky k letošní sezóně. Co považujete za největší milník letošní sezóny? Co byl pro vás největší projekt?
Je toho více :) jako u nás každým rokem, je težké vybrat jeden.
Zvýšení produkce pro navýšení poptávky.
V rámci ostatního inovace a spuštění webu a 2 projekty. Oba představené na výstavě Motosalon v Brně. A to endurance kapotáž BMW S1000RR 2015 pro tým IV Racing, která startovala a také bude v 2017 startovat v EWC, tedy ve světovém šampionátu Endurance ve tříde Superbike.
Druhým byla speciální kapotáž s pracovním názvem “Supertwin Spec.2” přímo pro TT, pro tým Motopoint s pilotem Michalem Indim Dokoupilem, která byla zhotovená přímo pro tento závod a opět jako první verze patří mezi nejhezčí kapoty v této třídě.
Druhým byla speciální kapotáž s pracovním názvem “Supertwin Spec.2” přímo pro TT, pro tým Motopoint s pilotem Michalem Indim Dokoupilem, která byla zhotovená přímo pro tento závod a opět jako první verze patří mezi nejhezčí kapoty v této třídě.
I letos jste podporovali spoustu závodníků, který z nich vám dělal největší radost?
Těžká otázka, nerad bych někoho zvýhodňoval nebo na někoho zapomněl :)
Máme samozřejmě radost ze všech zákazníků a závodníků ať už závodí profi nebo hobby , jezdí na cestách nebo staví nějakého Cafe racera pro radost. Jsem rádi, když každý dosáhne svých vytyčených cílů a my jim v tom můžeme pomoci.
Máme radost pokaždé, když se s námi někdo podělí o jejich výsledek práce nebo zajetých úspěchů.
Máme samozřejmě radost ze všech zákazníků a závodníků ať už závodí profi nebo hobby , jezdí na cestách nebo staví nějakého Cafe racera pro radost. Jsem rádi, když každý dosáhne svých vytyčených cílů a my jim v tom můžeme pomoci.
Máme radost pokaždé, když se s námi někdo podělí o jejich výsledek práce nebo zajetých úspěchů.
Kam bude Motoforza směřovat v roce 2017? Jaké novinky chystáte?
Novinek je opravdu hodně, pořádně "taháme" (držíme plný plyn) !
Plánujeme spuštění Youtube Motoforza kanálu, brzy přibudou zajímavá videa: dílů, instalace dílů, ukázka funkčnosti materiálů, videa ze závodů apod. Stále vylepšujeme taky naši Facebookovou stránku.
Již záhy bude startovat náš projekt “TRACK DAY”, kde budeme pomáhat začínajícím jezdcům a přibližovat dění k okruhovému ježdění. Rady, Tipy
Máme připravené rady i tipy ambasadora projektu Michala Filly, který má i svoji racing akademii právě pro začínající, dále z řad dalších profi závodníků jako Michal Indy Dokoupil, Karel Pešek a dalších.
Máme připravené rady i tipy ambasadora projektu Michala Filly, který má i svoji racing akademii právě pro začínající, dále z řad dalších profi závodníků jako Michal Indy Dokoupil, Karel Pešek a dalších.
Testovali jsem nové materiály, věříme, že v 2017 budou některé z nich nasazeny, tím pádem budou díly ještě lepší.
2017 bude také ve znamení nových supersportů, na což se asi hodně lidí těší, tj. nová Yamaha R6, Honda Fireblade nebo dlouho očekávaná Suzuki GSX-R 1000.
Pro cafe racery a stavby máme již nějakou dobu sety polokapotáží s upraveným plexi, světlem, držáky. Dále je vylepšujeme a tyto sety budeme nabízet i pro velké kapotáže a budou pravdě podobně nabízeny i v laku, takže téměř hotový výrobek, kde značně zjednodušíme ladění projektů zákazníků.
Ladíme nové foto dílů, tak abychom mohli přiblížit co nejvěrněji díly zákazníkům, kteří jsou z celého světa, tedy mnohdy hooodně daleko. Asi 80% už je hotovo.
Zákazníci se tedy mohou těšit na mnoho zajímavého, přejeme mnoho úspěchů. Děkujeme za rozhovor.
Ano. Také děkuji.