APRILIA RSV4 1100 2021- konverze pro model RSV 4 2013-2020

konverzní kapotáže pro superbike APRILIA RSV4 1000 1100 2013-2020

Kapotáže Motoforza v kostce

Nádherný design a propracované kapotáže v každém detailu, to jsou kapoty Motoforza nové generace. Vznikají na základě nových inovací a vývoji v technologiích zejména na modelech od r. 2010.

I když jsou nové modely čím dál tím složitější na vývoj a výrobu, jsou navrženy pro co nejjednodušší montáž a funkčnost a zároveň nízkou váhu. Jsou flexibilní, vyrobeny z nejkvalitnějších kompozitních materiálů s poslední vrstvou tkaniny a kevlar-carbon výztuhami v namáhaných místech, díky čemuž mají díly výbornou výdrž a odolnost. To vše vyhovuje nejvyšším požadavkům Vás našich zákazníků, ať už na poli světových šampionátů, hobby závodění nebo na cestách.

Dodáváme v několika materiálových provedeních a v různých verzích výrobků.

Většina dílů využívá originální montážní úchyty a body pro montáž jsou jasně naznačeny. Na přání je možné do kapot předinstalovat rychloupínací systém se šrouby.

Hlavní rysy kapot Motoforza pro APRILIA RSV4 1000 1100 2013-2020

RARITA, jsme jediní kdo nabízí tento konverzní set. Dravý design. Obleč svoji starší RSV 4 do nového kabátu.
Zejména pro závodní použítí, který vychází z originálního designu. Nabízíme ve 3 variantách provedení : GFK-sklolaminát, GFK-Racing, Performance.
Pro kompozitní výrobu se většinou jednotlivé díly při vývoji zjednodušují, Motoforza dbá na propracovaný design dílů, velmi podobný tomu originálnímu pro zachování jedinečné identity a aerodynamiky motocyklu. 

  • Funkčnost a flexibilita - precizně vyrobené a spojené vrstvy laminátového kompozitu. Díly jsou flexibilní pro snadnější montáž.
  • Výdrž - vyztuženy Kevlar-Carbon výztuhami v místech spojů a montážních úchytů. Extra vyztuženy dalšími vrstvami v namáhaných místech. Jednotlivé díly navrženy s designovým lemem, který zároveň zvyšuje výdrž a odolnost dílů vůči prasklinám a ohnutí při zahřátí (např. od tepla výfuku).
  • Montáž - díly používájí převážně originální montážní úchyty. Ke spojení vrchního dílu se spodním dílem jsou potřeba jen 4ks (rychloupínacích-bajonetových) šroubů s nýtovacím protikusem. 
    Doporučujeme typ D-ring pro snadnou manipulaci. V nabídce však i šrouby na imbus. Naše kapotáže pro RSV 4 2021- konverze pro model RSV4 2013-2020 jsou vyvinuty pro instalaci jak nýtovacích (foto 3), tak zasouvacích (foto 4) protikusů  do předpřipravených míst v kapotáži.


Aprilia RSV 4 1100 2021+ kapotáž Motoforza

Díly kapotáže:

Kapoty Motoforza APRILIA RSV4 1100 2021+ konverze pro model RSV4 2013-2020 pasují pro model RSV 4, RSV4 RR a RF. 
Díly kapotáže mají hrany, pro lepší odolnost a pevnost.

S tímto 8-dílným setem jednoduše omladíte svoji RSV4 ! Jednoduchá instalace.
Sada obsauhuje:

1x Vrchní díl racing -velký
1x Plexi Puig racing - čiré vč. šroubů
1x Křídelko Levé
1x Křidélko Pravé
1x Spodní díl Racing
1x Sedlo Racing pro nalepní pěny
1x Kryt nádrže
1x Vzduchové roury racing  - pár
1x Držák otáčkoměru racing konverze RSV 4 21-
1x Předinstalované rychloupínací šrouby D ring.
2x výpustný špunt

Vrchní díl lze jej použít s originálním plexi RSV 4 2021-

Racing plexi - zvýšené čiré - dvojí bublina je součástí dodávané sady.

Na vrchní díl lze nalepit repliky světlometů SBK.

Vrchní díl je navržen tak, aby vzduch co nejlépe proudil k chladiči a lépe chladil motocykl. Jednoduchá montáž a demontáž během závodů díky 1-dílné verzi vrchního dílu. Vyznačuje se jediněčným designem, který ctí tovární linie.

*Pro instalaci vrchního dílu je nutné zaměnit přepadovou nádobu za verzi RSV4 2017- a novější nebo zavodní variantu. U modelů 2013-2016 je moc veliká a nevleze se do nové kapotáže)

Pro spojení vrchního dílu a spodního dílu je zapotřebí jen 4ks (rychloupínacích) šroubů. (u podobných modelů většinou 6-8ks)

Přítlačná křídla navrženy pro ladné proudění vzduchu a perfektní přítlak. Tento pár křídel dodáváme již předinstalované do vrchího dílu vč. šroubů, které není třeba demontovat při sundání vrchního dílu. Křidélka nabízíme také v provedení Carbon.


SBK závodní vzduchové roury pro lepší nasávaní vzduchu jsou součástí sady.

Spodní díl - olejová vana racing - pro závodní i originální výfuk s katalyzátorem. 
Pojme dle pravidel 4l oleje, na přání instalujeme zdarma výpustný špunt. Funguje také s bočním stojanem. 

Sedadlo - zadní část - navržena pro použití s racing nalepovací pěnou , je z 1 kusu, krásný design tohoto dílu vyniká ostrými liniemi.
Pasuje s originálním i racing podsedlovým nebo Motoholders racing rámem.
Sedadlo má připravené místo pro držák kamery GoPro apod.

Spodní kryt sedla (podběh) slouží zárověň jako držák baterie  a nabízíme jej ve 2 variantách. Klasickou verzi a pro boční držák výfuku např. pro Akrapovic.

Přední blatník  nabízíme ve 2 variantách , verze 1 a verze 2.

Kryt motoru spojky nabízíme ve 2 variantách SBK - zkrácená verze pro lepší chlazení motoru, nebo plná (prodloužená verze)

Abychom vám mohli web lépe přizpůsobit, uchováváme soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Potřebuji více informací